Digital Chocolate z ośmioma milionami!

Digital Chocolate z ośmioma milionami!

iphone-digitalchocolate
iphone-digitalchocolate
Zbigniew Kowal
21.03.2009 07:24, aktualizacja: 21.03.2009 08:24

App Store w ostatnich miesiącach stał się synonimem bogactwa dla większości firm zajmujących się produkcją gier na telefony komórkowe. To co było nieosiągalne za pomocą Javy, stało się realne z błogosławieństwem Apple’a. Dużo mniejszy problem „piractwa” oraz znacznie wydajniejsze urządzenia przenośne sprawiły, że niemal wszystkie firmy z branży komórkowej rozpoczęły produkcje aplikacji na iPhone’a. Oczywiście ze zmiennym skutkiem. Jedni lepiej, drudzy gorzej przędą, ale są również firmy które zmiatają konkurencję z powierzchni ziemi!

App Store w ostatnich miesiącach stał się synonimem bogactwa dla większości firm zajmujących się produkcją gier na telefony komórkowe. To co było nieosiągalne za pomocą Javy, stało się realne z błogosławieństwem Apple’a. Dużo mniejszy problem „piractwa” oraz znacznie wydajniejsze urządzenia przenośne sprawiły, że niemal wszystkie firmy z branży komórkowej rozpoczęły produkcje aplikacji na iPhone’a. Oczywiście ze zmiennym skutkiem. Jedni lepiej, drudzy gorzej przędą, ale są również firmy które zmiatają konkurencję z powierzchni ziemi!

Digital Chocolate to uznana marka w branży mobile. Setki doskonałych tytułów, które z powodzeniem podbijały  serca użytkowników telefonów komórkowych zaczęły pojawiać się po kolei w App Store. Na razie jest ich 5 (Crazy Penguin Catapult, Tower Bloxx Deluxe , 3D Brick Breaker Revolution, Chocolate Shop Frenzy, Diamond Islands) ale to co udało się osiągnąć tej „piątce” wydaje się być rzeczą niewiarygodną. Ponad osiem milionów ściągnięć jest w tej chwili pułapem nieosiągalnym dla większości producentów. O zyskach z tych 8 milionów trudno jest nawet pomyśleć.

Obraz

No może troszkę przesadzam. Firma podała bowiem informacje, że w prawdzie 8 milionów to rzeczywista liczba ściągnięć, ale w skład „pakietu” wchodzą również produkcje „lite” – czyli darmowe wersje demonstracyjne. Nie wiadomo niestety jaki jest podział procentowy pomiędzy wersjami. Z innych ciekawych statystyk ujawnionych przez prezesa DChoc – Trip’a Hawkins’a – dowiadujemy się również o ponad 200 tysiącach ocen wystawionych przez graczy dla wspomnianej piątki.

Statystyka wyraźnie przemawia na korzyść Digital Chocolate, wszak generują ponad 2% całego ruchu jaki jest w sklepie Apple’a – ponad 800 milionów aktywnych pobrań aplikacji z App Store. Co dalej z tym fantem zamierzają zrobić włodarze firmy? Ku uciesze graczy, wszystkie gry* DChoc* zostają przecenione do pułapu 2.99$ za każdą. Czy padną kolejne rekordy? O tym możecie zadecydować również wy drodzy czytelnicy applemani. Z mojej strony macie pełne błogosławieństwo.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)