HTC ma pokazać wszystkim jaki powinien być smartwatch

HTC ma pokazać wszystkim jaki powinien być smartwatch

Koncept zegarka HTC
Koncept zegarka HTC
Źródło zdjęć: © knowyourmobile
Mateusz Żołyniak
08.10.2014 15:03, aktualizacja: 08.10.2014 17:03

Przedstawiciele HTC wreszcie potwierdzili oficjalnie, że pracują nad inteligentnym zegarkiem. Sprzęt tajwańskiej firmy ma być inny niż konkurencyjne rozwiązania, ale na rynku prędko się nie pojawi.

Już na początku tego roku mówiło się, że HTC przygotowuje własnego smartwatcha. Do tej pory firma nie tylko nie zaprezentowała urządzenia tego typu, ale nie potwierdziła nawet, że zostanie on wprowadzony na rynek. Teraz jednak się to zmieniło. Jason Mackenzie, który jest szefem amerykańskiego oddziału HTC, w rozmowie z Re/code potwierdził prace firmy nad inteligentnym zegarkiem.

Okazuje się, że HTC chciało jesienią pokazać swoje wizję urządzenia na rękę, ale produkt nie jest jeszcze gotowy. Mackenzie ujawnił od razu, że nie ma co spodziewać się go w tym roku. Firma więcej informacji o autorskim zegarku ma ujawnić na początku 2015 roku, więc można spodziewać się, że do sprzedaży trafi on w pierwszym lub drugim kwartale.

Drew Bamford, który stoi na czele zespołu HTC Creative Labs, także wypowiedział się o nadchodzących urządzeniu, a do tego skomentował poczynania konkurencji. Twierdzi on, że dostępne na rynku inteligentne zegarki nie są warte uwagi, ale HTC pracuje nad czymś, co każdy użytkownik będzie chciał założyć na swój nadgarstek. Jest on również przekonany, że obrana strategia jest właściwa, więc firma bez pośpiechu będzie pracować nad nowym urządzeniem.

Już kilka razy wspominałem, że wiąże spore nadzieje z wejściem HTC na rynek urządzeń noszonych. Tajwańska firma ma masę ciekawych pomysłów, więc może przedstawić naprawdę dobry projekt smartwatcha. Szkoda, że trzeba będzie na niego jeszcze trochę poczekać, ale liczę, że otrzymamy naprawdę dopracowany produkt.

Źródło: Re/code

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)