Są 2 miliony klientów Play?

Są 2 miliony klientów Play?

Są 2 miliony klientów Play?
Kira Czarczyńska
30.12.2008 17:15, aktualizacja: 30.12.2008 18:15

Początek roku i nasze mocne konkretne "uderzenie" informacyjne. mała wskazówka dla tych co znają moje poczucie humoru - notatka o takiej treści pojawiła się dzisiaj na blogu Tako rzecze... rzecznik prowadzonym przez rzecznika Play, Marcina Gruszkę.

Pod tym tekstem widnieje fotel fryzjerski. Zważywszy, że po przekroczeniu przez Play liczby 1.000.000 klientów, Marcin Gruszka zgolił sobie brodę - można zakładać że na konferencji ogłoszone zostanie zdobycie 2 milionów klientów. Ciekawe z jaką fryzurą wyląduje rzecznik...?

Początek roku i nasze mocne konkretne "uderzenie" informacyjne. mała wskazówka dla tych co znają moje poczucie humoru - notatka o takiej treści pojawiła się dzisiaj na blogu Tako rzecze... rzecznik prowadzonym przez rzecznika Play, Marcina Gruszkę.

Pod tym tekstem widnieje fotel fryzjerski. Zważywszy, że po przekroczeniu przez Play liczby 1.000.000 klientów, Marcin Gruszka zgolił sobie brodę - można zakładać że na konferencji ogłoszone zostanie zdobycie 2 milionów klientów. Ciekawe z jaką fryzurą wyląduje rzecznik...?

Najmłodszy operator, Play, miał ambitne założenie - zdobyć do końca bieżącego roku 2 miliony klientów. Jeszcze 10 grudnia 2008 Marcin Gruszka potwierdzał: Mamy bardzo dobre wyniki sprzedaży, widać, że lokomotywa świąteczna ruszyła, dlatego podtrzymujemy plan zwiększenia liczby klientów do 2 milionów.

I dodał: W przyszłym roku chcemy pozyskać kolejny milion.

Oczywistym jest, że klient klientowi nie równy. Niektórzy startery dostali, ale ich nie aktywują - rzecznik zapewnia, że tacy nie są uwzględniani w statystyce. Nie wiadomo jednak ile czasu faktycznie starter liczy się jako aktywny mimo, że nie jest używany; z takimi klientami-widmami całkiem niedawno robili porządek pozostali operatorzy i statystyki mocno poleciały im w dół.

Niezależnie od tego jednak Play ma się czym pochwalić:

  • osiągnął zamierzone 50 tys. użytkowników mobilnego internetu do końca 2008 roku przed terminem

Play znane jest z agresywnego marketingu i zarazem luźnego "charakteru" - i najwyraźniej daje to rezultaty. Ale na razie te 2 miliony nie są pewne, poczekamy do konferencji...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)