Apple: Nasze reklamy mówią prawdę, ale nie wierzcie im
...w ten sposób chyba najlepiej można streścić pismo jakie opublikował Apple w odpowiedzi na zarzuty nieprawdziwości reklamy iPhone 3G "twice as fast for half the price" (dwa razy szybszy za połowę ceny - w stosunku do wcześniej wersji telefonu).
Mieszkaniec San Diego, William Gillis, stwierdził, że to co Apple twierdzi w tej reklamie to czyste kłamstwo, bo iPhone 3G wcale nie jest dwa razy szybszy (jeśli chodzi o połączenie internetowe), ani o połowe tańszy (bo dochodzą kwestie abonamentu).
Apple odpowiedziało panu Gillisowi i cytując magazyn Wired, Jabłko uważa, że ich reklamy mówią prawdę, lecz trzeba być głupkiem, aby tym reklamom wierzyć. Dosadnie powiedziane...
Warto przypomnieć, że w Wielkiej Brytanni reklama iPhone 3G o identycznej treści została już wycofana właśnie z tego samego powodu - według regulatora rynku reklamowego na Wyspach, reklama wprowadza w błąd wspomnianym wyżej stwierdzeniem.
Źródło: Wired