Microsoft i jego marketing partyzancki

Microsoft i jego marketing partyzancki

Marcin Zaremba
01.11.2008 18:59, aktualizacja: 01.11.2008 19:59
Obraz

Microsoft wydaje się firmą skostniałą i mało elastyczną (choć ostatnie wielomilionowe kampanie reklamowe trochę zmieniają ten wizerunek), więc wszystkie niekonwencjonalne formy reklamy marki "Windows" wydają się ciekawe. Czasami nawet wzbudzają uśmiech na twarzy.

Jednak to co ostatnio można było zobaczyć na stronie AppleInsider łamie chyba wszystkie konwencje... jednym z najczęściej powtarzanych komentarzy internautów było "bizarre".

Zdjęcie zostało zrobione w Wielkiej Brytanii (konkretnie w Birmingham) a to co na nim widać, to budka z kamerą, w której każdy przechodzący jest zachęcany do nagrania informacji jak bardzo są dumny z tego, że jest "PC". Jest to próba reakcji na serię popularnych reklam Apple w których w roli Maca i PC wcielają się ludzie.

Co o tym sądzicie? Z jednej strony ciekawy pomysł, ale z drugiej... czy ktoś w ogóle do tej budki wejdzie?

Źródło: AppleInsider

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)