Play rozwiązał problemy z Pakietem SMS 200

Play rozwiązał problemy z Pakietem SMS 200

Kira Czarczyńska
24.10.2008 14:00, aktualizacja: 24.10.2008 16:00

Dzięki Pakietowi SMS 200 w Play co miesiąc można wysyłać do 200 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce (oczywiście, z wyjątkiem numerów specjalnych). Dotychczas jednak występowały pewne utrudnienia techniczne dla klientów oferty Play Karta - Pakiet SMS 200 nie mógł bowiem działać jednocześnie z innymi usługami redukującymi koszty połączeń. Jak informuje Play, problem został w dużym stopniu rozwiązany.

Dzięki Pakietowi SMS 200 w Play co miesiąc można wysyłać do 200 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce (oczywiście, z wyjątkiem numerów specjalnych). Dotychczas jednak występowały pewne utrudnienia techniczne dla klientów oferty Play Karta - Pakiet SMS 200 nie mógł bowiem działać jednocześnie z innymi usługami redukującymi koszty połączeń. Jak informuje Play, problem został w dużym stopniu rozwiązany.

Do oferty operatora wszedł Nowy Pakiet SMS 200 - tak samo jak poprzednik umożliwia on co miesiąc skorzystanie za darmo z 200 SMS-ów. Różnica polega na tym, że 22.10.2008r. Play włączył przenoszenie określonych dodatkowych komponentów oraz usług dla osób korzystających z Oferty Play Karta oraz aktywujących Nowy Pakiet SMS 200.

Automatycznie wraz z aktywacją Promocji Nowy Pakiet SMS 200 przechodzą usługi:

  • Zbieraj Minuty
  • Poczta Głosowa
  • Poczta Wideo
  • SMS 200
  • Premia za doładowanie

Aktywacja Nowego Pakietu SMS 200 pozwala zachować następujące promocje:

  • Pakiet 30 minut za 3 zł- zostaje ponownie aktywowany na kontach Klientów pierwszego dnia kolejnego miesiąca,
  • Minuty na deser- (15 minut co miesiąc przez pół roku)- w kolejnych miesiącach 15 minut będzie przydzielane zgodnie z warunkami tej oferty
  • Telefon na deser- Klient zachowuje uprawnienia wynikające z promocji

Nowy Pakiet SMS 200 odłącza natomiast usługi:

  • Muzyka na czekanie
  • Poczta Głosowa MMS- em
  • Pakiet SMS 1000 przywracany na życzenie klienta określone w reklamacji.

Miło ze strony Play, że stara się rozwiązywać pojawiające się problemy. Choć, oczywiście, leży to w jego szeroko pojętym interesie, głównie finansowym i marketingowym.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)