111,5 tys. odzyskane po interwencjach UKE

111,5 tys. odzyskane po interwencjach UKE

Kira Czarczyńska
20.10.2008 14:00, aktualizacja: 20.10.2008 16:00

Tylko za pośrednictwem naszej skrzynki uke@uke.gov.plwpłynęło 2,5 tys. skarg. W 327 przypadkach interweniowaliśmy u operatorów - wylicza Przemysław Skubisz zajmujący się naszymi skargami wpływającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Interwencje UKE pozwoliły abonentom odzyskać w samym pierwszym półroczu 2008r. 111,5 tysiąca złotych.

Tylko za pośrednictwem naszej skrzynki uke@uke.gov.plwpłynęło 2,5 tys. skarg. W 327 przypadkach interweniowaliśmy u operatorów - wylicza Przemysław Skubisz zajmujący się naszymi skargami wpływającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Interwencje UKE pozwoliły abonentom odzyskać w samym pierwszym półroczu 2008r. 111,5 tysiąca złotych.

Najczęściej skargi związane były z problemami z przenoszeniem usługi dostępu do internetu z TP do operatora alternatywnego, niewłaściwą szybkością transferu danych, złym zasięgiem mobilnego internetu, błędnym rozliczaniem połączeń, wprowadzaniem w błąd przez konsultantów BOK, niedostarczaniem przez operatora faktur, oraz przenoszeniem numeru do nowej lokalizacji.

Faktycznie jednak zarówno skarg, jak i interwencji było znacznie więcej. Przemysław Skubisz wymienił bowiem dane z samej centrali UKE - kontaktować się można także w oddziałach UKE zlokalizowanych w miastach wojewódzkich. Sam Rzeszowski oddział odzyskał od operatorów ponad 50.000 PLN, można więc podejrzewać, że ostateczna suma jest znacznie, znacznie większa niż te nieco ponad 100 tysięcy PLN.

Jak więc widać, warto zapamiętać maila do UKE - i znaleźć adres i telefon jego najbliższego oddziału.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)