Apple coraz ostrzej i już można nawet powiedzieć, że "personalnie" atakuje Microsoft w swoich najnowszych reklamach. Właśnie pojawiły się trzy nowe z serii "Get a Mac", gdzie jak zwykle graja dwie postacie, jedna symbolizująca PC, a druga Mac'a.
Apple coraz ostrzej i już można nawet powiedzieć, że "personalnie" atakuje Microsoft w swoich najnowszych reklamach. Właśnie pojawiły się trzy nowe z serii "Get a Mac", gdzie jak zwykle graja dwie postacie, jedna symbolizująca PC, a druga Mac'a.
W reklamie "V-Word" poruszany jest temat zmiany taktyki reklamowej Visty (parodiowany jest motyw zaprzestania używania słowa Vista w reklamach Microsoftu):
"Bean Counter" to chyba najbardziej złośliwa z całej trójki. Zresztą zobacznie sami:
"Off the air" opowiada z kolei o tym jak łatwo dzięki obsłudze technicznej Apple ( czyli raczej nie u nas...) można przenieść wszystkie swoje pliki na Mac'a: