Nowe reklamy z serii "Get a Mac"

Nowe reklamy z serii "Get a Mac"

Marcin Zaremba
20.10.2008 08:22, aktualizacja: 20.10.2008 10:22

Apple coraz ostrzej i już można nawet powiedzieć, że "personalnie" atakuje Microsoft w swoich najnowszych reklamach. Właśnie pojawiły się trzy nowe z serii "Get a Mac", gdzie jak zwykle graja dwie postacie, jedna symbolizująca PC, a druga Mac'a.

Apple coraz ostrzej i już można nawet powiedzieć, że "personalnie" atakuje Microsoft w swoich najnowszych reklamach. Właśnie pojawiły się trzy nowe z serii "Get a Mac", gdzie jak zwykle graja dwie postacie, jedna symbolizująca PC, a druga Mac'a.

W reklamie "V-Word" poruszany jest temat zmiany taktyki reklamowej Visty (parodiowany jest motyw zaprzestania używania słowa Vista w reklamach Microsoftu):

"Bean Counter" to chyba najbardziej złośliwa z całej trójki. Zresztą zobacznie sami:

"Off the air" opowiada z kolei o tym jak łatwo dzięki obsłudze technicznej Apple ( czyli raczej nie u nas...) można przenieść wszystkie swoje pliki na Mac'a:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)