Azjaci wykorzystują komórki wielotorowo

Azjaci wykorzystują komórki wielotorowo

Azjaci wykorzystują komórki wielotorowo
Sabina
16.10.2008 16:00, aktualizacja: 16.10.2008 18:00

Podczas gdy Europejczycy i Amerykanie wykorzystują telefony komórkowe głównie do dzwonienia i robienia zdjęć - korzystając z podstawowych funkcji urządzeń - Azjaci są zaawansowani technologicznie i drenują możliwości swoich telefonów niemalże do spodu.

Synovate-Pax, firma zajmująca się analizami rynkowymi przebadała prawie 10 tys. Azjatów na okoliczność ich sposobu korzystania z telefonów komórkowych.

Podczas gdy Europejczycy i Amerykanie wykorzystują telefony komórkowe głównie do dzwonienia i robienia zdjęć - korzystając z podstawowych funkcji urządzeń - Azjaci są zaawansowani technologicznie i drenują możliwości swoich telefonów niemalże do spodu.

Synovate-Pax, firma zajmująca się analizami rynkowymi przebadała prawie 10 tys. Azjatów na okoliczność ich sposobu korzystania z telefonów komórkowych.

Azjaci, żyjący w ciągłym ruchu (chociażby przez kilkugodzinne dojazdy do pracy) wykorzystują wszelkie możliwe funkcjonalności swoich telefonów - od blogowania przez oglądanie telewizji, po zdobywanie wszelkich informacji. Tajwańczycy przodują w mobilnych komunikatorach i wyszukiwaniu informacji, Koreańczycy okazują się fanatykami sportowymi - ponad połowa z nich korzysta z komórek do śledzenia wyników rozgrywek sportowych.

Filmy przez komórkę najczęściej oglądają mieszkańcy Singapuru, Tajwanu i Korei. Okazuje się, że Azjatycki rynek jest dla producentów aplikacji i wielofunkcyjnych urządzeń mobilnych najlepszym rynkiem zbytu.

Tego typu badania pokazują producentom urządzeń oraz oprogramowania w jakim kierunku powinny iść ich inwestycje. Niestety przy takiej dominacji azjatyckiego rynku zbytu musimy oczekiwać, ze najwięcej innowacyjnych rozwiązań będzie pojawiać się właśnie tam.

Źródło: reuters.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)