Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic

Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic

Pomysłowa kampania Nokii we współpracy z Tokyoplastic
Karolina Adamus
02.08.2008 09:30, aktualizacja: 02.08.2008 11:30

Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.

Kampania "Music Almighty" Nokii ma już co prawda parę miesięcy na karku, ale mamy sobotę, dzień zwykle wolny o zapowiedzi. Poza tym fanów Tokyoplastic zainteresuje pewnie aktualizacja portfolio firmy o dwa spoty reklamowe muzycznych modeli Nokii 5310 XpressMusic oraz Nokii N78.

Kampania opracowana przez Wieden + Kennedy London to jednen z najbardziej pomysłowych sposobów na przekonanie użytkowników do modelu muzycznych fińskiego producenta. Na równi z nią można postawić tylko pamiętną kampanię Jealous Computers.

A oto dwa spoty reklamowe:

Nokia Music Almighty

Lips vs Mindreader 

Nokia Music Almighty - 2

Pop Princess vs DJ 

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)