Wideorozmowy w Carrefour

Wideorozmowy w Carrefour

Kira Czarczyńska
17.04.2008 06:00, aktualizacja: 17.04.2008 08:00
Carrefour MOVA
Carrefour MOVA

Jak powiedział Tomasz Gniewek, prezes zarządu CP Telecom (operatora Carrefour Mova): Naszym celem jest stworzenie jak najprostszych i przejrzystych zasad rozliczania z Klientami. Dlatego promocyjnie umożliwiamy Klientom dostęp do nowoczesnej usługi videorozmowy w cenie normalnego połączenia głosowego. W kolejnych miesiącach będziemy systematycznie analizować czy nasi Klienci korzystają z tej usługi. Poznawanie preferencji naszych użytkowników pozwoli nam dopasować ofertę do ich realnych potrzeb.

Oferta jest ważna do odwołania, nie wymaga dodatkowej aktywacji usługi - trzeba tylko mieć telefon przystosowany do obsługi videorozmów w technologii UMTS.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)