Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia nową usługę opartą na telefonach komórkowych - "Wirtualną Centralę Abonencką". Propozycja ta pozwala zintegrować telefony komórkowe i stacjonarne pozwalając tym samym pełniej zarządzać połączeniami telefonicznymi w firmie.
V-PABX - Virtual Private Automatic Branch Exchange - kierowane jest zarówno do MŚP, jak i do większych firm, posiadających rozproszoną sieć oddziałów, a umożliwia bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.
Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia nową usługę opartą na telefonach komórkowych - "Wirtualną Centralę Abonencką". Propozycja ta pozwala zintegrować telefony komórkowe i stacjonarne pozwalając tym samym pełniej zarządzać połączeniami telefonicznymi w firmie.
V-PABX - Virtual Private Automatic Branch Exchange - kierowane jest zarówno do MŚP, jak i do większych firm, posiadających rozproszoną sieć oddziałów, a umożliwia bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.
Centralę konfiguruje się za pomocą oprogramowania "Menedżer Sieci Firmowej" - pozwala ona na:
- przyznanie poszczególnym pracownikom limitów, jakie mają do wykorzystania w danym cyklu rozliczeniowym
- dostęp do aktualnych informacji o bieżących kosztach generowanych przez pracowników
- powiadamianie pracowników SMS-em lub e-mailem o kwocie, jaka im pozostała do wykorzystania w przyznanym limicie
- zdefiniowanie ograniczeń połączeń wykonywanych przez pracowników ze służbowych telefonów komórkowych
Celem wprowadzenia usługi jest przede wszystkim ułatwienie kontroli ruchu telefonicznego oraz kontroli wydatków na usługi telekomunikacyjne.