mBank nie do końca mobilny

mBank nie do końca mobilny

Kira Czarczyńska
31.07.2007 21:30, aktualizacja: 31.07.2007 23:30

W misji mBanku przeczytać możemy: "Produkty i usługi muszą kreować wartość dla klienta, powinny ułatwiać życie codzienne oraz umożliwiać realizację indywidualnych planów, a nawet marzeń". Okazuje się jednak, że niekoniecznie dotyczy to użytkowników telefonów komórkowych.

Standardem stało się już okazjonalne choćby używanie telefonu do zastosowań, które wcześniej były wyłącznie domeną komputerów. Dotyczy to między innymi logowania się z komórki na konta bankowe. I tu właśnie pojawia się problem z mBankiem. Jak odpowiada użytkownikom mLinia - bramka WAP mBanku nie obsługuje protokołu WAP w wersji 2.0. Wbrew więc informacjom w przewodniku na stronach mBanku:

  • Na czym polega WAP? Co daje WAP klientom mBanku?
  • WAP umożliwia dostęp do rachunku w mBanku przez telefon komórkowy.

Niestety, coraz mniej umożliwia. Problem poruszany był już przez użytkowników mBanku w 2005r., od tego czasu jednak nic się w zasadzie nie zmienia: nadal do skorzystania z tej usługi konieczny jest starszy model telefonu obsługujący protokół WAP w wersji niższej niż 2.0 A tych na rynku jest coraz mniej. Oczywiście, pewnym obejściem problemu jest zainstalowanie przeglądarki Opera Mini, jednak korzystanie z mBanku za jej pomocą nie jest szczególnie wygodne.

Chyba nie do końca o to chodziło z mobilnością mKont?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)