Firma Ericsson jest aktualnie zainteresowana głównie rynkiem multimediów. Udowodniła to na ostatniej konferencji prasowej, która odbyła się 19 maja w Warszawie. Producent zaprezentował swoją strategię rozwoju rynku, a także pokazał aplikację mobilnej telewizji.
Firma Ericsson jest aktualnie zainteresowana głównie rynkiem multimediów. Udowodniła to na ostatniej konferencji prasowej, która odbyła się 19 maja w Warszawie. Producent zaprezentował swoją strategię rozwoju rynku, a także pokazał aplikację mobilnej telewizji.
Claes Odman, szef działu multimediów Ericssona, potwierdził, że aktualny rozwój firmy idzie w kierunku multimediów. Znany producent nawiązuje współpracę z innymi firmami z tej branży. Ericsson przejął już firmę Tandberg Television, która oferowała usługi w zakresie telewizji mobilnej 2000 operatorów w 100 krajach.
Gra jest warta świeczki. Odman poinformował, że w 2005 roku wydatki konsumentów na rzecz usług telewizyjnych wyniosły 175 miliardów dolarów! Do roku 2010 liczba ta ma wzrosnąć do 270 miliardów.