W skrócie: Galaxy Tab S2 na zdjęciu i Android bardziej dochodowy w sieci od iOS-u

W skrócie: Galaxy Tab S2 na zdjęciu i Android bardziej dochodowy w sieci od iOS‑u

Galaxy Tab S
Galaxy Tab S
Źródło zdjęć: © Samsung
Miron Nurski
11.05.2015 16:02, aktualizacja: 11.05.2015 18:02

Dopiero co światło dzienne ujrzał Huawei P8, a już na zdjęciach przyłapany został kolejny przedstawiciel linii Mate.

  1. Galaxy Tab S2 na zdjęciu prasowym. Do fotki tabletu dotarł @OnLeaks. Przypomnę tylko, że według przecieków tablet pojawi się w czerwcu, a na jego przednim panelu znajdziemy ekran Super AMOLED o przekątnej 9,7 cala, proporcjach 4:3 i rozdzielczości 2048 x 1536, czyli parametrach, które - dziwnym trafem - nasuwają skojarzenia z iPadem.
  1. NaviExpert za darmo przez 30 dni. Nawigację pomagającą omijać korki można przetestować w ramach akcji "Odkorkuj miasto". Sposób zapisu do darmowych testów uzależniony jest od operatora, dlatego po szczegóły odsyłam Was tutaj.
  1. Huawei Mate 8 na zdjęciach. Specyfikacja phabletu ma obejmować ekran o rozdzielczości Quad HD, procesor Kirin 930 i 20,7-megapikselowy sensor IMX220. Fotki opublikował mobile-dad, a widać na nich m.in. bardzo wąskie boczne ramki.
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/3]
  1. Apple Watch z przeglądarką internetową? Niejaki @comex uruchomił ją z powodzeniem, co możecie zobaczyć na przygotowanym przez niego filmie. Dlaczego? Bo mógł.
  1. Plus odświeża markę. W notce prasowej operator informuje, że zamierza zmienić swoją komunikację i strategię marketingową o 180 stopni. Produkcję nowych spotów reżyserować będzie Tim Nackashi, a pierwszy z nich możecie obejrzeć poniżej. Oceny na YouTubie wskazują na to, że zdania na temat nowej reklamy są mocno podzielone...
  1. jakdojade.pl w wersji premium za darmo dla użytkowników Lumii. Program w wydaniu pozbawionych reklam można pobrać do końca sierpnia 2015 roku ze Sklepu Windows Phone.
  1. Android w sieci bardziej dochodowy od iOS-u? Mimo iż użytkownicy zielonego systemu od lat generują większość ruchu w mobilnym internecie, to fani iOS-u byli dotychczas bardziej skorzy do klikania w reklamy i dokonywania zakupów, więc odpowiadali za większość zysków z reklam. Jak jednak wynika z danych opublikowanych przez [Operę](http://operamediaworks.com/innovation-and-insights/state-of-mobile-advertising\), w minionym kwartale Google minimalnie wyprzedził na tym polu Apple'a (kolejno 45,77% i 45,44% przychodów z reklam). Warto odnotować, że taka sytuacja nastąpiła po raz pierwszy w historii.
Obraz
© Opera Mediaworks
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)