Sprzedaż LG V10 zaskakuje... negatywnie. Na rodzimym rynku zajmuje 15 pozycję!

Sprzedaż LG V10 zaskakuje... negatywnie. Na rodzimym rynku zajmuje 15 pozycję!

LG V10
LG V10
Źródło zdjęć: © LG
Łukasz Skałba
24.10.2015 17:40, aktualizacja: 24.10.2015 19:40

LG V10 to prawdziwa wszystkomająca bestia. Dla użytkowników wymagających od smartfona jak największej ilości bajerów i ciekawych rozwiązań jest to często urządzenie bliskie ideału. Nie wszystko idzie jednak zgodnie z planem...

LG wpasował się w dosyć świeży trend, jakim jest posiadanie w swojej ofercie więcej niż jednego topowego smartfona. iPhone jest w wersji zwykłej i z Plusem, samsung może być mniejszy, większy, z rysikiem lub z zakrzywionym ekranem. Natomiast high-endów HTC nawet nie zamierzam wymieniać, bo szybko bym poległ.

Oferta LG jest, w przeciwieństwie do niektórych, raczej jasna. Mamy jednego słusznego flagowca - smartfona z literką "G" oraz bardziej hipsterskiego, ale równie drogiego - G Flex z zagiętym wyświetlaczem. Ostatnio koreański producent postanowił jednak zerwać z tą tradycją i zaprezentował telefon o nazwie LG V10. Gdy patrzy się na jego specyfikację i możliwości, nasuwa się wrażenie, że G4 i konkurencyjne telefony to flagowce tylko z nazwy. Tym bardziej byłem zdziwiony najnowszymi doniesieniami...

Okazuje się, że według ATLAS Research & Consulting, LG V10 sprzedaje się słabo, a przynajmniej znacznie poniżej oczekiwań. Dane pochodzą z okresu od 8 do 14 października i odnoszą się do popularności urządzenia na rodzimym rynku LG - Korei Południowej. Mogłoby się wydawać, że nowy model LG w swojej ojczyźnie zaliczy udany pierwszy tydzień. Nic bardziej mylnego.

W rankingu popularności sprzedaży jest on tam na... 15 pozycji! Pierwszą dziesiątkę obejmują przede wszystkim samsungi - zarówno te flagowe jak i budżetowce. Pierwsze miejsce okupuje aż od 8 tygodni Galaxy Note 5. W tym tygodniu w Korei debiutuje także iPhone 6s, który prawdopodobnie zepchnie LG na jeszcze dalszą pozycję. Warto dodać, że V10 kosztuje nie tylko mniej niż wiele konkurencyjnych urządzeń, ale i mniej niż relatywnie tani G4 w dniu premiery (kolejno 799 700 wonów, czyli równowartość 2580 zł i 825 000 wonów, czyli ok. 2670 zł). Czy tylko ja nie rozumiem tak niskiej sprzedaży tak udanego modelu koreańskiej firmy... na koreańskim rynku?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)