#wSkrócie: LG G3 już niedługo z Androidem 6.0, sprzedaż iPada Pro oraz statystyki Windows Phone'a

#wSkrócie: LG G3 już niedługo z Androidem 6.0, sprzedaż iPada Pro oraz statystyki Windows Phone'a

iPad Pro
iPad Pro
Źródło zdjęć: © Apple
Konrad Błaszak
18.11.2015 19:24, aktualizacja: 18.11.2015 21:52

Dziś w skrócie o LG G3, który już niedługo dostanie Androida 6.0, sprzedaży iPada Pro oraz sytuacji systemu Windows Phone.

  1. Użytkownicy LG G3 już w przyszłym miesiącu będą mogli cieszyć się Androidem 6.0 Marshmallow. Jak informuje strona tablety.pl jest to wiadomość dla osób z Polski, a aktualizacja powinna trafić na smartfony nie później niż 16-18 grudnia. Najwyraźniej Koreańczycy po raz kolejny zdecydowali, że to Polacy dostaną pierwsze wersje nowego systemu. Jarosław Bukowski z LG już ją wgrywa:
  1. LG w przyszłym miesiącu wystartuje również z usługą mobilnych płatności. Jak donosi Korea Times już w grudniu zostanie powołana do życia usługa płatności mobilnych o nieznanej jeszcze nazwie, ale będzie to prawdopodobnie LG G Pay. Na początku będzie ona dostępna na rodzimym rynku, a - jak informuje jeden z pracowników - Koreańczycy aktualnie negocjują z firmami odpowiedzialnymi za karty płatnicze.
Liczba i procent dostarczonych smartfonów na rynek w 3 kwartale 2015
Liczba i procent dostarczonych smartfonów na rynek w 3 kwartale 2015© gartner.com via wmpoweruser.com
  1. Windows Phone z każdym kwartałem jest coraz mniej popularny? Według firmy Gartner w trzecim kwartale trafiło na rynek 5,8 mln telefonów z systemem Microsoftu. Jest to jedynie 1,7% wszystkich dostarczonych smartfonów, a w analogicznym okresie zeszłego roku wynik ten wynosił 3%. Zarówno Android jak i iOS zaliczyły nieznaczny wzrost udziałów na rynku, oczywiście liczba smartfonów, które trafiły do sprzedaży jest dużo większa.
  1. Budżetowce Samsunga będą mieć czytniki linii papilarnych? Samsung Pay to funkcja płatności mobilnych przy pomocy smartfona przeznaczona dla urządzeń koreańskiej firmy, która według informacji The Korea Herald już niedługo pojawi się w niektórych budżetowcach. Będzie to połączone z wprowadzeniem tanich smartfonów wyposażonych w czytniki linii papilarnych. Na razie nie wiadomo nic więcej o tych produktach.
iPad Pro
iPad Pro© Apple
  1. Jak sprzedaje się Apple iPad Pro? Przy prezentacji iPada Pro wiele osób zastanawiało się jak przyjmą go klienci i czy będzie to kolejny sukces amerykańskiej firmy. Według analityka KGI Securities, Ming-Chi Kuo (via appleinsider.com) w ciągu pierwszych 3 miesięcy do klientów trafi 2,4-2,6 miliona tabletów, a pierwszy kwartał przyszłego roku będzie gorszy o 10% i zostanie sprzedanych między 2,1, a 2,6 mln urządzeń. Moim zdaniem, jak na tak niepraktyczny gadżet jest to całkiem zadowalający rezultat.
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)