Czy potrafisz rozpoznać markowy telefon bez logo na obudowie? Podsumowanie quizu

Czy potrafisz rozpoznać markowy telefon bez logo na obudowie? Podsumowanie quizu

Czy potrafisz rozpoznać markowy telefon bez logo na obudowie? Podsumowanie quizu
Miron Nurski
20.01.2016 12:11, aktualizacja: 20.01.2016 13:15

Ostatnio przeprowadziliśmy mały eksperyment, który miał na celu sprawdzić, czy potraficie odróżnić markowe smartfony od tanich B-brandów nie widząc logo na obudowach. Oto jak sobie poradziliście.

Quiz cieszył się olbrzymim zainteresowaniem i przyznam szczerze, że poszło Wam lepiej, niż się spodziewałem. Pytania nie były łatwe, bo przyszykowałem sporo haczyków, ale mimo wszystko przy każdym z 10 przykładów większość osób prawidłowo wskazała markowy telefon. Niemniej nie było tak, że byliście jednomyślni; w niektórych przypadkach błędnej odpowiedzi udzieliło ponad 40% osób.

Poniżej małe podsumowanie w liczbach:

  • W quizie udział wzięło 6379 osób.
  • 632 osoby (9,9%) poprawnie wskazały wszystkie markowe smartony.
  • 929 osób (14,5%) prawidłowo wytypowało 9 na 10 urządzeń.
  • 29 osób (0,5%) nie wskazało poprawnie ani jednego markowego telefonu.

Naprawdę nieźle. A tak dokładnie rozkładały się Wasze odpowiedzi:

Obraz

Jak widać, najwięcej trudności sprawił Wam Wiko Mobile Highway Signs (pytanie nr 4), ponieważ aż 48% osób myślało, że jest to telefon markowy. Ciekawe czemu... ;) Sporo trudności sprawił Wam także wzorowany na Galaxy S5 model myPhone Mini (pytanie nr 3), ponieważ błędnej odpowiedzi udzieliło 41% głosujących. Po zamazaniu logo magia wyparowała także z iPhone'a 5c (pytanie nr 10), gdyż 35% osób uznało, że jest to tani B-brand.

Ten eksperyment przeprowadziliśmy niezależnie od naszego cotygodniowego cyklu Quiz Komórkomanii, dlatego dziś nie wrzucamy nowych pytań. Przypominam jednak, że wciąż możecie wziąć udział w quizie o aparatach smartfonów. Jego podsumowanie wraz z nowym quizem pojawi się w najbliższą sobotę.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)