Jak przebiega wymiana Note'ów 7 w Europie i kiedy sprzedaż zostanie wznowiona?

Jak przebiega wymiana Note'ów 7 w Europie i kiedy sprzedaż zostanie wznowiona?

Galaxy Note7
Galaxy Note7
Źródło zdjęć: © fot. Krzysztof Basel
Łukasz Skałba
30.09.2016 18:43, aktualizacja: 30.09.2016 20:43

Niedawno prezentowałem Wam informacje o tym, jak przebiega proces wymiany w USA oraz, jak wpadka z wybuchającym Galaxy Note 7 wpłynęła, postrzeganie Samsunga w Chinach. Teraz pora na najnowsze doniesienia z rynku europejskiego.

Proces wymiany Samsunga Galaxy Note 7 rozpoczął się w Europie 19 września. Od tamtego momentu skorzystało już z niego 57 proc. użytkowników. 90 proc. z nich wybrało ponownie Note’a 7. 3 proc. zdecydowało się z kolei na inne urządzenie z rodziny Samsung Galaxy. Co z pozostałymi 7 proc.? Tego Samsung oficjalnie nie mówi.

Przedstawiciele polskiego oddziału Samsunga zapewniają, że koreański gigant zrobił co tylko mógł, aby użytkownicy ponieśli jak najmniejsze straty, a proces zakończył się sprawnie.

Nasz przekaz dotyczący bezpieczeństwa, które stawiamy na pierwszym miejscu, stopniowo dociera do użytkowników Note7. W konsekwencji podejmują oni właściwe kroki i szybko i bezproblemowo wymieniają swoje urządzenia na nowe. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowe Note7 przeznaczone na wymianę dotarły do Europy w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i zminimalizowania niedogodności. Pragniemy podziękować naszym klientom za cierpliwość i lojalność w stosunku do Samsung oraz urządzeń Note7. Pozostałych klientów gorąco zachęcamy do jak najszybszego podjęcia właściwych kroków i wymiany urządzeń na całkowicie nowe Note7.
Obraz

Samsung poinformował również, że sprzedaż Note’ów zostanie wznowiona 4 listopada. Data ta będzie obowiązywać jednak tylko i wyłącznie, jeśli proces wymiany zostanie sfinalizowany. Nie można mieć więc pewności.

O ile Chińczycy stracili rzekomo zaufanie do marki, o tyle według ogólnoeuropejskiego badania opinii publicznej, wpadka z Note’m w roli głównej nie miała aż tak dużego znaczenia. 61 proc. respondentów (5007 osób) nie zmieniło swoich poglądów na markę Samsung, a 15 proc. polubiło koreańskiego giganta jeszcze bardziej. Powodem takiego stanu rzeczy jest prawdopodobnie poważne podejście Samsunga do tematu i sprawny proces wymiany urządzeń.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)