5 reklam smartfonów, których oglądanie to czysta przyjemność

5 reklam smartfonów, których oglądanie to czysta przyjemność

Klatka z reklamy Samsunga
Klatka z reklamy Samsunga
Miron Nurski
07.08.2017 15:41, aktualizacja: 07.08.2017 17:41

Lata oglądania nudnych reklam telewizyjnych wyrobiły w wielu z nas nawyk unikania ich jak ognia. Zdarzają się jednak reklamy tak dobre, że ludzie nie tylko nie cierpią przez nie katuszy, ale i oglądają je z własnej woli. Oto kilka takich przykładów.

Samsung - "Ostrich"

Wraz z premierą modelu Galaxy S8 Samsung wystartował z głośną kampanią #DoWhatYouCant. W ramach kampanii przygotowano słynną już reklamę ze strusiami, którą w chwili pisania tego tekstu na samym tylko YouTubie odtworzono niemal 25 milionów razy. Nie ukrywam, że sam nabiłem przynajmniej kilkanaście wyświetleń.

Warto odnotować, że na prestiżowym festiwalu Cannes Lions International Festival of Creativity twórcy tej reklamy zgarnęli trzy złote medale, dwa srebrne i dwa brązowe.

Apple - "The Rock x Siri Dominate the Day"

Przygotowany przez Apple'a spot promujący iPhone'a 7 i wirtualnego asystenta Siri ma formę krótkometrazowego filmu akcji. Twórcy przygotowali nawet zapowiadający go plakat filmowy.

Samo wideo możecie obejrzeć poniżej.

Reklamę, w której główną rolę odegrał Dwayne "The Rock" - Johnson, obejrzano w ciągu dwóch tygodni ponad 13 milionów razy.

LG - "LG G6 Goldberg"

W ramach promocji smartfona LG G6 twórcy przygtowali maszynę Rube'a Goldberga, czyli "przesadnie rozbudowane urządzenie działające na zasadzie domina, które w złożony sposób wykonuje bardzo proste czynności".

Reklama w przystepny sposób eksponuje cechy smartfona będąc jednocześnie prawdziwą ucztą dla oka. Można? Można.

Nokia - "Don't fight. Switch."

W tym przeglądzie planowałem skupić się głównie na świeżych spotach, ale pisząc o ciekawych reklamach nie można nie wspomnieć o wideo Nokii z 2013 roku.

Don't Fight - Microsoft New Commercial Mocks Apple And Samsung

Kultowa reklama Lumii 920, w której Nokia w zabawny sposób nabijała się z wojny między użytkownikami smartfonów Samsunga i Apple'a, do dziś jest jedną z moich ulubionych.

mophie - “All-Powerless”

A to reklama nie tyle smartfonów, co akcesoriów do smartfonów. Ściślej mówiąc - pokrowców z wbudowanymi bateriami firmy mophie.

“All-Powerless” | mophie | Super Bowl Commercial 2015

Reklama jest pomysłowa, ciekawie zrealizowana i do tego zabawna. No, przynajmniej do czasu, gdy uświadomimy sobie, jak bardzo jest prawdziwa...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)