Ekspresowe naprawy w Orange Smart Care [#wSkrócie]

Ekspresowe naprawy w Orange Smart Care [#wSkrócie]

Szybkie naprawy smartfonów w ramach Orange Smart Care
Szybkie naprawy smartfonów w ramach Orange Smart Care
Źródło zdjęć: © Digital Care
Mateusz Żołyniak
07.08.2019 15:03, aktualizacja: 07.08.2019 17:03

Firma Digital Care poinformowała o uruchomieniu stacjonarnego punktu napraw w salonie Orange Smart Store w warszawskim "Sezamie".

Nowy punkt napraw Digital Care dostępny jest dla użytkowników, którzy mają usługę Orange Smart Care. Ma umożliwić on ekspresowe - krótsze niż 2 godziny - rozwiązywanie usterek, co dotyczy głównie smartfonów.

Szczegóły na temat punkty napraw Digital Care w ramach Orange Smart Care znajdziecie poniżej:

Digital Care:

Stacjonarny punkt napraw to udogodnienie dla osób, którym zależy na czasie i które nie chcą korzystać z usług kuriera. Wystarczy przyjść do salonu Orange Smart Store w warszawskim „Sezamie” i przekazać uszkodzony telefon w Strefie Napraw. Standardowa naprawa potrwa maksymalnie do 5 dni, natomiast możliwe jest jej skrócenie do 2 godzin.

Zarówno obsługa klienta, ekspertyza, naprawa i odbiór sprzętu dokonywane są w jednym miejscu. Co więcej, podczas wizyty w punkcie można dokonać aktywacji usługi Orange Smart Care w dowolnym momencie trwania abonamentu, o ile diagnoza smartfona wykaże, że jest on w dobrym stanie.

Jeśli po wykonaniu ekspertyzy urządzenia okaże się, że wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części znajdują się w punkcie, a proces technologiczny umożliwia przeprowadzenie naprawy w czasie 2 godzin, serwisant zaoferuje Naprawę Ekspresową. Opłata za skrócenie czasu naprawy wynosi 99 zł.

Orange Smart Care to usługa oferowana przez Orange we współpracy z firmą Digital Care. Skierowana jest do klientów, którzy decydują się na zakup smartfona od operatora lub kupili go w innym miejscu, ale używają karty SIM Orange. Oferowana jest w dwóch opcjach - 9,99 zł miesięcznie lub 15,99 zł miesięcznie.

W pierwszym przypadku użytkownicy mogą skorzystać z napraw urządzenia mobilnego w limicie do 1000 zł, w przypadku uszkodzenia wyświetlacza lub zalania wodą. W drugim, z jednej nieograniczonej kosztowo naprawy w przeciągu 12 miesięcy, w ramach której możliwa jest wymiana nawet całego urządzenia w przypadku zalania wodą, czy naprawa dowolnego elementu ze względu na uszkodzenia mechaniczne.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)