Oficjalne oświadczenie Xiaomi. Ponowne otwarcie salonu i dalsze promocje

Oficjalne oświadczenie Xiaomi. Ponowne otwarcie salonu i dalsze promocje

Oficjalne oświadczenie Xiaomi. Ponowne otwarcie salonu i dalsze promocje
Patryk Korzeniecki
17.12.2019 09:25, aktualizacja: 17.12.2019 10:25

Promocja z 14 grudnia 2019 roku nie przebiegła zgodnie z planem. Xiaomi wydało oświadczenie.

Firma Xiaomi postanowiła wytłumaczyć się z sobotniej sytuacji i ogłosić wznowienie promocji. Postanowiła jednak zmienić jej formę.

Oto oficjalny komentarz:

Xiaomi:

Szanowni Państwo,

w ostatnią sobotę, 14 grudnia 2019 roku, w Mi Store Galeria Mokotów, została zorganizowana promocja świąteczna, która miała na celu zwiększenie świadomości fanów marki na temat nowej lokalizacji Mi Store w Warszawie. Promocja obejmowała ponad 1600 produktów w specjalnych cenach. Produkty były dostępne w limitowanych ilościach, co było komunikowane w regulaminie promocji zamieszczonym w mediach społecznościowych.

Planując wydarzenie zostały podjęte określone kroki, aby przygotować sklep na zwiększoną liczbę klientów tego dnia, m.in. zwiększona została ilość obsługi i ochrony w centrum handlowym. Jak Państwo wiedzą, zainteresowanie promocją przeszło wszelkie oczekiwania. W trosce o bezpieczeństwo klientów byliśmy zmuszeni podjąć odpowiednie kroki. Wobec narastającej kolejki została podjęta decyzja, że sklep zostanie otwarty wcześniej, czyli o godz. 8:40, aby pierwsze osoby z kolejki mogły dokonać zakupu. Z promocji skorzystały 143 osoby. W trosce o bezpieczeństwo osób oczekujących na wejście do sklepu, wraz z przedstawicielami Galerii Mokotów, około godz. 10:15 zdecydowaliśmy się na zamknięcie Mi Store. W niedzielę 15 grudnia 2019 roku salon został ponownie otwarty.

Zgodnie z naszą wcześniejszą zapowiedzią, świąteczna promocja zostanie wznowiona i będzie przeprowadzona online. O jej szczegółach poinformujemy jutro, tj. w środę, 18 grudnia, do godz. 12.00

W Xiaomi zawsze stawiamy dobro fanów naszej marki na pierwszym miejscu. Przykro nam, że w ostatnią sobotę część klientów nie mogła skorzystać ze świątecznej oferty i doświadczyła niedogodności związanych z dużą liczbą zainteresowanych promocją. Jako firma wyciągniemy z zaistniałej sytuacji ważne wnioski.

Spodziewałem się podobnych słów z ust Xiaomi. Promocja odbiła się szerokim echem w internecie i postawiła firmę w dość niekorzystnym świetle. Zarzucano m.in. brak organizacji i nieprzygotowanie do przyjęcia takiego tłumu. Pojawiły się też głosy hejtu z powodu przedwczesnego odwołania promocji.

Doceniam chęć dokończenia akcji promocyjnej. Cieszę się, że tym razem odbędzie się w internecie - moim zdaniem to najlepsze wyjście z obecnej sytuacji. Prawdopodobnie wygrają ci z najszybszym komputerem i łączem, ale przynajmniej unikniemy tego:

Źródło: YouTube
Źródło: YouTube
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)