nju mobile, czyli Orange wprowadzi konkurencję dla Playa

nju mobile, czyli Orange wprowadzi konkurencję dla Playa

nju mobile (fot. orange)
nju mobile (fot. orange)
Mateusz Żołyniak
22.04.2013 17:01, aktualizacja: 22.04.2013 19:01

Już wkrótce na polskim rynku Orange wprowadzi nową markę komórkową - nju mobile, która ma konkurować z ofertą sieci Play. Na szczegóły będzie trzeba poczekać do czwartku.

Już kilka dni temu Witek Tomaszewski, redaktor naczelny Telepolis, przygotował ciekawy felieton, w którym przedstawił argumenty przemawiające za wprowadzeniem na polski rynek nowej, taniej marki Orange. Jego przewidywania się potwierdziły, dzisiaj pojawiły się bowiem pierwsze informacje o nju mobile. Jak można przeczytać na Telepolis:

Jeszcze w tym tygodniu Orange wystartuje z nową marką komórkową "nju mobile". [...] Prace nad ofertą trwały od początku roku. Ma być ona podobna do Sosh, taniej marki francuskiego Orange. Główny nacisk ma być położony na oferty SIM-only i walkę z Play. Oferta - prepaid i postpaid - ma być dostępna tylko przez Internet.

Doniesienia te na Facebooku potwierdził Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. Wrzucił on nawet logo nowej marki i zapowiedział, że szczegóły zostaną ujawnione już w ten czwartek. Jabczyński wspomniał również, że nju mobile ma być rewolucją na polskim rynku, ale niestety nie zdradził żadnych szczegółów.

Michał Paschalis-Jakubowicz z Orange w rozmowie z Telepolis przyznał, że nową ofertę sieci nju mobile będzie bardzo trudno podrobić:

To marka dla klientów, którzy szukają tańszych alternatyw. Lepszej nie znajdą. Oferta nie będzie miała żadnych gwiazdek i haczyków - powiedział i dodał, że będzie to oferta tylko z podstawowymi usługami. Taki produkt trudno byłoby zrobić w ramach mainstreamowych ofert bez uszczerbku dla głównej marki. Mamy podstawy sądzić, że próba zrobienia "kserokopiarki" w ciągu 24 godzin jest nierealna.

Maciej Witucki, prezes Orange Polska, powiedział, że nowa marka ma być jednym z punktów strategii firmy na najbliższe lata:

Nju mobile to kolejny element realizacji strategii w latach 2013-16, której celem jest dostosowanie działań marketingowych Orange do aktualnej sytuacji na rynku i utrzymanie pozycji lidera.

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)