Spektakularna wpadka. OnePlus zareklamował smartfon Samsunga

Spektakularna wpadka. OnePlus zareklamował smartfon Samsunga

Spektakularna wpadka. OnePlus zareklamował smartfon Samsunga
Miron Nurski
09.07.2021 13:57, aktualizacja: 09.07.2021 17:10

Coś czuję, że ktoś właśnie stracił pracę.

Wpadki zdarzają się wszędzie, również w branży mobilnej. OnePlus zaliczył jednak wizerunkowy strzał w stopę z broni naprawdę grubego kalibru.

OnePlus reklamuje Samsunga Galaxy Note 20

"Udoskonalony S Pen to moja ulubiona broń" - oznajmił indyjski oddział OnePlusa na Twitterze, załączając film promocyjny Samsunga Galaxy Note 20.

Właściwa reklama na niewłaściwym miejscu?
Właściwa reklama na niewłaściwym miejscu?© sammobile.com

Oświadczenie jest - przyznacie - dość niespodziewane jak na firmę, która sama produkuje smartfony, stanowiące w zasadzie bezpośrednią konkurencję dla promowanego Galaxy Note'a 20.

Z drugiej jednak strony, jeśli OnePlus naprawdę ma słabość do rysików, to faktycznie nie pozostaje mu nic innego jak podziwianie produktów rywali, bo sam piórek do swoich telefonów nie dorzuca.

Atak hakerski? Rozwiązanie zagadki jest prawdopodobnie dużo bardziej prozaiczne

Oczywiście tweet został błyskawicznie usunięty, choć na nieszczęście OnePlusa śladów zbrodni w internecie zatrzeć się nie da. Internauci zaczęli jednak snuć domysły na temat przyczyny pojawienia się zaskakującego tweeta na oficjalnym profilu OnePlusa.

Jedną z popularniejszych hipotez jest atak hakerski, choć osobiście uważam tę opcję za mało prawdopodobną.

Profile społecznościowe popularnych marek obsługują zazwyczaj zewnętrzne agencje, z których usług korzysta wielu klientów. Zdarza się, że jedna i ta sama osoba kontroluje konta konkurencyjnych firm. Najpewniej tak było i w tym przypadku, a jakiś nieszczęśnik po prostu zapomniał się przelogować.

Jeśli kiedyś będziesz miał zły dzień w pracy, pomyśl o OnePlusie i jego fascynacji smartfonami Samsunga.

Zobacz również:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)