Kolejny wybuch OnePlusa Nord 2. Producent próbuje tuszować incydenty?

Kolejny wybuch OnePlusa Nord 2. Producent próbuje tuszować incydenty?

Kolejny wybuch OnePlusa Nord 2. Producent próbuje tuszować incydenty?
Karolina Modzelewska
10.08.2021 13:30, aktualizacja: 10.08.2021 18:32

OnePlus nie ma ostatnio dobrej passy. W sieci pojawiają się kolejne doniesienia o incydentach dotyczących jednego z flagowych smartfonów chińskiego producenta. Chodzi o eksplozje OnePlusa Nord 2, co budzi niezadowolenie i niepokój wśród użytkowników urządzenia.

Nie tak dawno informowaliśmy o eksplozji smartfona OnePlus Nord 2, do której doszło gdy właścicielka urządzenia podróżowała rowerem. Podczas wybuchu telefon znajdował się w jej torebce, ale kobieta nie odniosła poważniejszych obrażeń. Jej mąż zamieścił w sieci wpis, w którym krytykował chińskiego producenta smartfonów. Firma obiecała, że zbada całą sprawę, a poszkodowani otrzymają stosowne zadośćuczynienie. Do eksplozji najprawdopodobniej przyczyniły się nieprawidłowości dotyczące konstrukcji baterii.

Do sieci trafił właśnie kolejny wpis dotyczący wybuchu OnePlus Nord 2. Tym razem zdarzenie na Twitterze opisał Shubham Srivastava. Mężczyzna twierdził, że urządzenie, które podarował swojemu ojcu, eksplodowało. Na szczęście nie odniósł on żadnych obrażeń.

Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, wpis bardzo szybko zniknął z sieci. Może to świadczyć o tym, że przedstawiciele firmy skontaktowali się z mężczyzną i zaproponowali mu satysfakcjonujące rozwiązanie, a OnePlus chce tuszować podobne incydenty.

Obraz

Serwis MySmartPrice skontaktował się z OnePlusem i poprosił firmę o komentarz w sprawie. Treść przekazanego oświadczenia jest następująca: "naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów. Natychmiast po usłyszeniu o tym incydencie skontaktowaliśmy się z zainteresowanym użytkownikiem i wszczęliśmy szczegółowe dochodzenie wewnętrzne. Wyniki wskazują, że uszkodzenie tego urządzenia zostało spowodowane odosobnionym incydentem z udziałem czynników zewnętrznych, a nie z powodu problemu z produkcją lub produktem. Pozostajemy jednak w bliskim kontakcie z tym użytkownikiem i zaoferowaliśmy nasze wsparcie, aby rozwiać jego obawy i zapewnić mu dobre samopoczucie. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że nasze produkty przechodzą dokładne testy jakości i bezpieczeństwa, w tym różne poziomy testów ciśnieniowych i udarowych, aby upewnić się, że spełniają wiodące standardy w branży i są bezpieczne w użyciu".

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)