Xperia D6503, HTC M8 i odpowiedź Plusa na reklamę Playa z kabaretem Mumio

Xperia D6503, HTC M8 i odpowiedź Plusa na reklamę Playa z kabaretem Mumio

Xperia D6503
Xperia D6503
Źródło zdjęć: © xdadevelopers.com
Miron Nurski
20.01.2014 16:32, aktualizacja: 21.01.2014 10:07

Samsung publikuje olimpijską reklamę Galaxy Note'a 3, Oppo N1 wycieka w niebieskiej wersji kolorystycznej, a multiplatformowy benchmark BASEMARK OS II trafia na systemy iOS, Windows Phone oraz Android.

  1. Interfejs i zdjęcia Xperii D6503. Z dotychczasowych przecieków wynika, że będzie to lekko odświeżona wersja Xperii Z1 wyposażona w 4,9-calowy ekran Full HD, Snapdragona 800, 3 GB RAM-u i aparat 20,7 Mpix. Nowość zostanie zaprezentowana ma MWC 2014. Komplet zdjęć i zrzutów ekranu znajdziecie na forum XDA Developers.
Sony Xperia D6503
Sony Xperia D6503© xdadevelopers.com
  1. Olimpijska reklama Galaxy Note'a 3. Note 3 będzie oficjalnym smartfonem zimowych igrzysk w Soczi. Z tej okazji Samsung przygotował specjalny spot reklamowy.
  1. HTC M8 z ekranem Full HD. Redakcja serwisu GSMArena dotarła do kodu jednej ze stron HTC. Z zamieszczonych tam danych wynika, że HTC One 2/HTC Two/HTC One+ zostanie wyposażony w wyświetlacz o rozdzielczości 1080p i Androida 4.4 KitKat.
  1. Oppo N1 także w niebieskiej wersji. Na razie Oppo oferuje swój 5,9-calowy phablet wyłącznie w białym wariancie kolorystycznym. Do urządzenia zamkniętego w niebieskiej obudowie dotarł serwis Gizchina, w którym znajdziecie więcej zdjęć.
Oppo N1
Oppo N1© gizchina.com
  1. BASEMARK OS II już jest. Aplikacja stworzona przez firmę Rightware to multiplatformowy benchmark, który pozwala porównać wydajność urządzeń z Androidem, iOS-em i Windows Phone'em. Możecie go pobrać za darmo ze sklepów Google Play, App Store i Windows Phone.
  1. Molome ląduje na Windows Phonie. Aplikacja umożliwia modyfikowanie zdjęć i dzielenie się nimi ze znajomymi, a pobierzecie ją stąd. Dostępne są także wersje na systemy iOS oraz Android.

MOLOME™ : The Mission

  1. Plus odpowiada sieci Play. Jak wiemy, Play ruszył z nową kampanią reklamową, w ramach której w kolejnych spotach operatora wystąpią członkowie kabaretu Mumio, znani dotychczas z reklam konkurenta. Wyborcza.pl cytuje wypowiedź Aleksandry Gieros-Brzezińskiej z biura prasowego Plusa:

Aleksandra Gieros-Brzezińska

Play postanowiło odkopać Mumio - to oczywiście ich wybór, tylko prawdą jest, że Mumio nie przeszło z Plusa do Play - tylko trzymając się terminologii transferowej - zawodnicy pozostający od półtora roku bez klubu zostali zaangażowani przez nową drużynę. Nie wiemy, dlaczego Playowi aż półtora roku zajmuje namówienie kogoś do przejścia do nich, ale to nie nasze zmartwienie.

Oczywiście jeżeli Play potrzebuje pomysłów na reklamy, to możemy im kilka zgrać - począwszy od tych z lat 90. I jeszcze jedna wskazówka dla Play - u nas niedawno w reklamie był Obama. Jakby co, służymy danymi kontaktowymi.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)