Z okazji rebrandingu Orange... irytuje mieszkańców Warszawy

Z okazji rebrandingu Orange... irytuje mieszkańców Warszawy

Orange - przesadzona reklama? (fot.: rgbstock.com)
Orange - przesadzona reklama? (fot.: rgbstock.com)
Kira Czarczyńska
20.04.2012 07:30, aktualizacja: 20.04.2012 09:30

Zapowiadana od dawna zmiana marki w Grupie TP i "przemalowanie" całej oferty na pomarańczowo zaskoczeniem nie było, ale przemalowanie na pomarańczowo hotelu Novotel Warszawa Centrum się nie spodobało. Protestują przeciwko temu nie tylko klienci sieci Orange, co widać w serwisie Facebook.

Oczywiście kampanie reklamowe towarzyszące zmianie marki nie są niczym niezwykłym. Od pewnego czasu odbiorcy tych reklam już nie tak chętnie przyjmują każdą formę, jaką narzucają im działy reklamy firm. Nie inaczej jest w przypadku pomarańczowego operatora.

Wielki napis "Więcej dla Ciebie w Orange", umieszczony na bladopomarańczowym tle na elewacji hotelu Novotel, szczególnego entuzjazmu nie wywołał. Wprost przeciwnie: w takich grupach jak warszawiak czy Co ja pacze? Korporacjo, mam prawo do widoku za oknem! pojawiają się zdecydowane protesty przeciwko "oszpecaniu w ten sposób przestrzeni publicznej".

Odpowiadając na zarzuty, operator Orange zamieścił na swoim profilu wyjaśnienie:

Czytamy Wasze komentarze na temat umieszczenia brandingu Orange na elewacji hotelu Novotel Warszawa Centrum. Chcielibyśmy wyjaśnić, dlaczego sięgnęliśmy po takie niecodzienne (także dla nas) rozwiązanie. Wiadomość „Więcej dla Ciebie w Orange” dotyczy 20 milionów Polaków – odnosi się do połączenia TP i Orange. To wydarzenie, które chcieliśmy zaznaczyć w wyjątkowy sposób. Przygotowując tę akcję chcieliśmy, by miała ona niezwykły charakter, a jednocześnie nie była uciążliwa dla mieszkańców Warszawy.

Przy okazji dolano oliwy do ognia, informując, że reklama zmieni się wkrótce na zaproszenie dla warszawiaków na mecze UEFA EURO 2012™ i dopiero po mistrzostwach elewacja hotelu wróci do normy.

Podobnie negatywnie postrzegany jest pomysł udostępnienia balonu sieci Orange, którym można wylecieć na wysokość około 130 metrów i podziwiać z niego panoramę Warszawy. Wokół balonu ma powstać specjalna infrastruktura z kawiarniami, sklepem z pamiątkami i miejscem na imprezy oraz koncerty. Niektórzy mówią o nowej miejskiej rozrywce - inni są zdania, że to już lekka przesada, zwłaszcza że za przelot balonem będzie trzeba zapłacić od 35 do 40 zł.

A jak Wy sądzicie - czy sieć Orange przesadziła tym razem z reklamą, czy jest to raczej standard w naszych czasach i należy się po prostu przyzwyczaić do takich pomysłów?

Źródło: Facebook • WawaLove.pl • Gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)