Gamevil z niecodziennym wynikiem na smartfonach

Gamevil z niecodziennym wynikiem na smartfonach

Gamevil z niecodziennym wynikiem na smartfonach
Zbyszek Kowal
02.03.2012 07:26, aktualizacja: 02.03.2012 08:26

Gdy po raz ostatni informowaliśmy o produktach koreańskiej firmy Gamevil, wspominaliśmy o 5 milionach sesji online w grze Zenonia 2. Dzisiaj ten popularny w azjatyckich krajach producent poinformował branżę elektronicznej rozrywki o niecodziennym osiągnięciu.

Gdy po raz ostatni informowaliśmy o produktach koreańskiej firmy Gamevil, wspominaliśmy o 5 milionach sesji online w grze Zenonia 2. Dzisiaj ten popularny w azjatyckich krajach producent poinformował branżę elektronicznej rozrywki o niecodziennym osiągnięciu.

Jak wiele kopii gier może być pobranych przez użytkowników smartfonów? Okazuje się, że bardzo dużo. Zgodnie z informacja prasową firmy Gamevil produkty tego producenta zostały pobrane już ponad 100 milionów razy. Z pewnością jest to wynik godny odnotowania.

Obraz

50 milionów pobrań osiągnięto w sierpniu 2011 roku, zatem na kolejną pięćdziesiątkę Koreańczycy nie musieli czekać nawet jednego roku. Rynek przyspiesza i z pewnością wyniki finansowe i liczba pobrań darmowych oraz płatnych aplikacji będą rosnąć.

Na znakomity wynik Gamevil z pewnością wpływ miało doskonałe portfolio. Gry z serii Zenonia oraz takie hity, jak Cartoon Wars, Baseball Superstars czy Air Penguin, to jedne z najgłośniejszych tytułów ostatnich lat. Dla porównania - najlepszy polski wynik należy obecnie do firmy Infinite Dreams, która na swojej stronie internetowej ogłosiła niedawno, że ich gry zostały pobrane ponad 20 milionów razy.

Źródło: Gamevil

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)