Frederic: Resurrection of Music – Fryderyk Szopen próbuje podbić App Store [wideo]

Frederic: Resurrection of Music – Fryderyk Szopen próbuje podbić App Store [wideo]

Frederic: Resurrection of Music – Fryderyk Szopen próbuje podbić App Store [wideo]
Zbyszek Kowal
18.01.2012 19:03, aktualizacja: 18.01.2012 20:03

Można powiedzieć, że widzieliśmy w App Store już wszystko. Począwszy od superprodukcji, a na skrajnie dziwnych pomysłach z Jezusem w roli głównej skończywszy. Nigdy bym jednak nie przypuszczał, że jeden z polskich symboli narodowych będzie bohaterem gry na iPhone’a. Poznajcie Szopena, jakiego jeszcze nie widzieliście!

Można powiedzieć, że widzieliśmy w App Store już wszystko. Począwszy od superprodukcji, a na skrajnie dziwnych pomysłach z Jezusem w roli głównej skończywszy. Nigdy bym jednak nie przypuszczał, że jeden z polskich symboli narodowych będzie bohaterem gry na iPhone’a. Poznajcie Szopena, jakiego jeszcze nie widzieliście!

Jak się okazuje, takie rzeczy również są możliwe. Fryderyk Szopen powraca za sprawą polskiej firmy Forever Entertainment. Poniżej możecie zobaczyć trailer z Frederic: Resurrection of Music, który da Wam nieco większe pojęcie na temat gry.

Upraszczając fabułę, można powiedzieć, że popularny Frycek wraca z zaświatów, aby zapanować nad chaosem w przemyśle muzycznym. Rolą gracza jest mu w tym pomóc, pokonując w dziewięciu pojedynkach muzycznych wirtuozów rozsianych po całym świecie.

Gameplay to dobrze znany schemat z gier Tap Tap Revenge. Z góry ekranu spływają po pięciolinii nutki, w które należy stukać w odpowiednim momencie, tak aby zachować rytm granego utworu.

Obraz

Już wkrótce możecie spodziewać się pełnej recenzji na naszym blogu, tymczasem odsyłam Was do App Store. Rodzimą aplikację można pobrać za cenę 1,59 euro w wersji na iPhone’a lub w odsłonie HD dla iPada. Poziom graficzny aplikacji stoi na bardzo dobrym i ciekawym poziomie. Przygotujcie się na pobranie ponad 630-MB paczki z grą.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)