Nokia zamienia Londyn w spektakularną projekcję 4D

Nokia zamienia Londyn w spektakularną projekcję 4D

Nokia projekcja 4D w Londynie, fot. inf. prasowa
Nokia projekcja 4D w Londynie, fot. inf. prasowa
Kamil Bąkowski
17.11.2011 13:00, aktualizacja: 17.11.2011 14:00

Nokia, wybierając Windows Phone’a na podstawową platformę, stawia wszystko na jedną kartę. Fiński producent wraz DJ-em deadmau5 zorganizuje niepowtarzalny event, w którym drapacz chmur, Millbank Tower, zamieni się w spektakularną projekcję 4D. Tak będzie świętowana premiera smartfona Nokia Lumia 800.

Nokia zdecydowała się na oryginalną kampanię reklamową modelu Nokia Lumia 800. Informacja ta nie powinna nas specjalnie dziwić, jeśli wziąć pod uwagę, że to właśnie Windows Phone ma być nadzieją na lepsze jutro fińskiego producenta.

Nokia Lumia 800 jest już oficjalnym smartfonem X-Factora. Teraz producent poszedł o krok dalej. 28 listopada w Londynie zorganizowany zostanie event, w którym wystąpi kanadyjski DJ deadmau5, nominowany do nagrody Grammy za nagranie "The Longest Road". 120-metrowy drapacz chmur Millbank Tower zamieni się w tym dniu w spektakularną projekcję 4D.

Z okazji nadchodzącego wydarzenia deadmau5 przygotował dwa nowe utwory, które po raz pierwszy zostaną zagrane właśnie podczas Nokia Lumia Live.

Nokia twierdzi, że jako pierwsza połączy projekcję 4D na budynku z występem muzycznym na żywo. Event Nokii będzie można obejrzeć na żywo w centrum Londynu. Nokia będzie również transmitowała event bezpośrednio na oficjalnej stronie Nokia UK na Facebooku.

Dyrektor marketingu Nokia UK, John Nichols, potwierdził to, co wiemy już od dłuższego czasu: Nokia Lumia 800 to nowy rozdział w historii fińskiego producenta, który zdecyduje o jego być albo nie być na rynku smartfonów.

Nokia Lumia 800 jest pierwszym smartfonem z platformą Windows Phone fińskiej firmy. Telefon ma 3,7-calowy ekran AMOLED, 8 Mpix aparat z optyką Carl Zeiss Tessar, a także oferuje dostęp do wyjątkowych funkcji: Nokia Drive oraz RadioMix. Model trafił do sprzedaży 16 listopada w Wielkiej Brytanii. Premiera w Polsce ma się odbyć pod koniec stycznia 2012 roku.

Poniżej wideo prezentujące zwiastun nadchodzącego eventu.

Czy według Was taka forma promocji może wpłynąć na rozpoznawalność nowego produktu? Czy podobne eventy przekonałyby Was do zakupu nowego telefonu?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)