Android Market 3.3.11 poważnym zwiastunem PayPala?

Android Market 3.3.11 poważnym zwiastunem PayPala?

fot. AndroidGuys
fot. AndroidGuys
Krystian Bezdzietny
04.11.2011 13:00, aktualizacja: 04.11.2011 14:00

Redaktorzy serwisu AndroidGuys natknęli się na bardzo ciekawe zjawisko w aplikacji Android Market 3.3.11, której nowości miałem przyjemność opisywać kilka dni temu. Otóż w kodzie tej aplikacji doszukano się wielu nawiązań funkcji do PayPala. Czyżby w końcu Google przeszedł do rzeczy i postanowił wdrożyć nowy system płatności do Marketu?

Redaktorzy serwisu AndroidGuys natknęli się na bardzo ciekawe zjawisko w aplikacji Android Market 3.3.11, której nowości miałem przyjemność opisywać kilka dni temu. Otóż w kodzie tej aplikacji doszukano się wielu nawiązań funkcji do PayPala. Czyżby w końcu Google przeszedł do rzeczy i postanowił wdrożyć nowy system płatności do Marketu?

Jest to bardzo prawdopodobne. O PayPalu, który miał zawitać do Marketu, mówi się od kilkunastu miesięcy. Jeżeli użytkownicy Androida chcą kupić jakieś aplikacje, muszą posiłkować się systemem Google Checkout, który - prawdę mówiąc - użyteczny jest wyłącznie w przypadku Android Marketu. Co poniektórzy w Stanach za aplikacje mogą płacić też z rachunku telefonicznego, ale o tym w Polsce na razie możemy zapomnieć. Liczymy na PayPala.

Wdrożenie PayPala jako alternatywy dla Google Checkout byłoby jednym z rozsądniejszych ostatnio kroków koncernu z Mountain View. Wielu użytkowników  na co dzień korzysta z PayPala jako świetnego systemu ekspresowych płatności w Internecie. Aby płacić za aplikacje w Markecie trzeba założyć jeszcze jedno konto w jeszcze jednym serwisie obsługującym płatności internetowe. Wdrożenie obsługi PayPala bardzo ułatwiłoby życie niejednemu użytkownikowi Androida.

Google, oczywiście, oficjalnego stanowiska w sprawie odkrytych linijek kodu nie zajął, ale pewnie cała sprawa zostanie wyjaśniona w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Źródło: AndroidOS

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)