Tydzień w krzywym zwierciadle: sukces Microsoftu i cykl życia produktu według HTC

Tydzień w krzywym zwierciadle: sukces Microsoftu i cykl życia produktu według HTC

Tydzień w krzywym zwierciadle: sukces Microsoftu i cykl życia produktu według HTC
Źródło zdjęć: © youtube.com
Miron Nurski
09.03.2014 04:49, aktualizacja: 09.03.2014 16:21

Zazwyczaj cykl życia topowego smartfona wygląda mniej więcej tak: do sieci wycieka nazwa urządzenia => pojawiają się pierwsze fotki zrobione przekrojonym arbuzem => następuje prezentacja produktu => upublicznione zostają materiały promocyjne => telefon ląduje w sklepach => na YouTubie pojawiają się pierwsze wideorecenzje => Chińczycy ruszają z produkcją podróbek. Schemat ten postanowiło przełamać HTC.

Zaczęło się od wycieku całego zestawu fotek promocyjnych następcy One'a, później mogliśmy zobaczyć słuchawkę na 12-minutowym wideoprzeglądzie, do sprzedaży trafiły już chińskie podróbki, a my wciąż nie wiemy, jak telefon będzie się nazywał. Do premiery zostało jeszcze sporo czasu (25 marca), więc nie zdziwię się, jeśli do tego czasu smartfon zdąży trafić do ofert operatorów, a na Twitterze ktoś opublikuje kwartalne wyniki sprzedaży.

Microsoft odnotował ostatnio kolejny spektakularny sukces - aż 2% tabletów sprzedanych w ubiegłym roku pracowało pod kontrolą Windowsa 8. Oczywiście liczba ta sama w sobie nie robi na nikim żadnego wrażenia, ale przedstawiciele firmy już niejednokrotnie udowodnili, że potrafią być bardzo kreatywni w chwaleniu się niezbyt spektakularnymi osiągnięciami. Wystarczy przecież, że koncern - starym zwyczajem - z dumą ogłosi, że jako jedyny gracz na rynku odnotował 100-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku.

Jeśli jesteście mobilnymi masochistami, rozglądając się za nowym smartfonem z pewnością zastanawiacie się, czy więcej cierpienia da Wam korzystanie z niestabilnego i zamulającego Androida czy z oferującego ograniczony dostęp do aplikacji i funkcjonalność na poziomie systemu z 2008 roku Windows Phone'a. Oczywiście zawsze można sięgnąć po coś z BlackBerry 10, ale do tej pory niewielu było śmiałków gotowych na aż taką gehennę. Na szczęście na horyzoncie pojawiło się prostsze rozwiązanie: pierwszy na świecie telefon z Androidem i Windows Phone'em. Teraz wystarczy już tylko zawyżyć jego cenę jak w przypadku iPhone'a i masochiści będą wniebowzięci.

Na koniec - w ramach przypomnienia - wideo, którego jako argumentu z pewnością nie omieszkają wykorzystać Holendrzy domagający się delegalizacji miękkich narkotyków. Tamtejszy oddział LG, po zażyciu środków niewiadomego pochodzenia, przygotował taką oto reklamę modelu LG G Flex.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)