5 powodów, dla których warto wybrać się na Mobile Trends Conference 2014

5 powodów, dla których warto wybrać się na Mobile Trends Conference 201407.01.2014 16:37
Redakcja Komórkomanii

Największa w Polsce konferencja dotycząca marketingu i programowania na urządzenia mobilne – Mobile Trends Conference – rozpoczyna się już za niecałe dwa tygodnie (16 stycznia). Jeżeli jeszcze się zastanawiasz, czy uczestniczyć w tym wydarzeniu, pięć korzyści wypisanych poniżej na pewno pomoże Ci podjąć decyzję.

*Poniżej zamieszczamy informację od organizatora Mobile Trends Conference, jednej z największych imprez w Polsce poświęconych branży mobilnej. Konferencja rozpoczyna się 16 stycznia i będzie trwać dwa dni. Uczestnicy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę z zakresu programowania i marketingu mobilnego, a także zyskają świetną okazję do nawiązania wartościowych kontaktów. W programie 27 prelekcji prowadzonych przez ekspertów z całego świata.

Program znajdziecie na stronie wydarzenia.

Komórkomania jest patronem medialnym tego wydarzenia. Zapraszamy do Krakowa!*

  1. Poznasz najnowsze osiągnięcia w technologiach mobilnych

Postęp w branży mobilnej jest tak szybki, że bez nieustannego śledzenia rynku można szybko wypaść z obiegu. Podczas Mobile Trends Conference poruszane są tylko najbardziej aktualne i nowatorskie zagadnienia, dzięki czemu uczestnictwo w tym wydarzeniu umożliwi Ci bycie na bieżąco. Z tematów na topie warto wymienić user experience (opowie o nim Steven Hoober – strateg branży mobile z USA), zagadnienia dobrego projektowania interfejsów aplikacji (Monika Mikowska podczas Business Day i Łukasz Grondecki podczas Development Day), Bluetooth Low Energy (o nowym, rewolucyjnym standardzie opowie doświadczony programista Adam Kubiczek), multiscreening (to coraz powszechniejsze zjawisko omówi Piotr Szostak), filozofię RWD (m.in. Grigoriy Kochenov, Honza Sládek) czy m-commerce (m.in. Bartosz Witoń z Allegro).

  1. Dowiesz się, jak rozpocząć działalność w mobile

Boom na urządzenia mobilne rozpoczął się całkiem niedawno, dlatego ciągle istotna jest problematyka skutecznego wejścia do świata mobile. O procesie powstawania aplikacji mobilnych (od pomysłu, poprzez produkcję, kończąc na promocji) opowiedzą Mariola Szypszak i Tomasz Witt. Zastanawiasz się, czy zdecydować się na stronę mobilną, RWD czy aplikację? Honza Sládek, czeski znawca problematyki CSS i RWD, stawia sobie za cel ułatwienie Ci tego wyboru.

  1. Zobaczysz na własne oczy, jak wygląda przyszłość

Na MTC 2014 będą dostępne Google Glass! Damy Ci unikalną możliwość przetestowania tego futurystycznego urządzenia. (Okulary dzięki We like CAPS! - Grupa Kalicińscy.com) A jeżeli już mowa o futurystycznych rozwiązaniach, to na pewno ich nie zabraknie podczas prelekcji Karola Kopańki, zatytułowanej „Pokolenie Y – jak zmienia świat, a technologie zmieniają się dla nich”. Karol opowie nam między innymi, co czeka nas po Facebooku i smartfonie.

  1. Spotkasz najlepszych specjalistów i będziesz miał świetną okazję do networkingu!

Konferencje Mobile Trends słyną z doskonałego networkingu. W tym roku również zadbaliśmy o długie przerwy kawowe oraz imprezę integracyjną na zakończenie pierwszego dnia. Spotkanie się w jednym miejscu praktyków branży mobile, przedstawicieli biznesu, programistów i marketingowców jest doskonałą okazją do twórczej wymiany myśli oraz ścierania się różnych poglądów i koncepcji. A wszystkie nawiązane relacje na pewno zaprocentują w przyszłości.

  1. Odwiedzisz Kraków!

Mobile Trends Conference to także wspaniała okazja, by odwiedzić jedno z najpiękniejszych miast w Polsce. A jak wiadomo, Kraków słynie ze świetnych klubów oraz pubów, dlatego afterparty po konferencji może się przedłużyć nawet do białego rana…

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.