Kupony, zniżki i okazje. Najlepsze aplikacje dla łowców niskich cen

Kupony, zniżki i okazje. Najlepsze aplikacje dla łowców niskich cen17.07.2017 14:56
Warto zabrać telefon na zakupy
Źródło zdjęć: © minervastock / depositphotos.com

Jest tu ktoś, kto lubi przepłacać? Nie widzę ani jednej podniesionej ręki. To dobrze, bo to znaczy, że te aplikacje powinny was zainteresować.

Picodi - kupony rabatowe

Twórcy aplikacji Picodi szczycą się, że mają największą w Polsce bazę kuponów zniżkowych. Czy tak jest w rzeczywistości? Nie wiem, ale faktycznie jest tego dużo. Picodi współpracuje z wieloma markami, dzięki czemu na użytkownika zawsze czeka aktualna i ogromna baza kuponów do restauracji i różnego rodzaju sklepów. Tak, są też kupony do McDonald's, KFC czy Burger Kinga.

Osobiście bardzo lubię Picodi za przemyślany interfejs, który podzielony jest na kategorie: jedzenie, elektronika, moda, zdrowie i uroda, dla dzieci oraz dom i ogród. Ułatwia to wyszukiwanie konkretnych ofert.

Qpony - kupony rabatowe

Qpony to bezpośrednia konkurencja dla Picodi, która ma - w moim odczuciu - mniej intuicyjny interfejs, ale nadrabia jedną zaletą - lepiej radzi sobie z filtrowaniem ofert według miast. Po ustawieniu lokalizacji nie wyświetlają się kupony do restauracji i sklepów, których w danej miejscowości nie ma.

W aplikacji znaleźć można także dziesiątki gazetek promocyjnych. Jest ich znacznie więcej niż w Picodi.

Pepper - informacje o zniżkach

Pepper to usługa społecznościowa, której użytkownicy wzajemnie wymieniają się informacjami o promocjach. Kluczowy jest tutaj mechanizm oceniania ofert, dzięki czemu z tony przecen łatwo jest wyłowić prawdziwe perełki.

Baza aplikacji nie ogranicza się tylko do polskich sklepów. Wręcz przeciwnie - najmocniej wyeksponowane są oferty sklepów chińskich. Fajną funkcją opcją jest możliwość ustawiania powiadomień dla słów kluczowych, dzięki czemu apka może wysyłać notyfikację, gdy przeceniony zostanie np. konkretny smartfon.

Groupon - kupony zniżkowe

Groupon to platforma, którą zna każdy łowca okazji. Umożliwia ona dokonywanie zakupów grupowych, co przekłada się na atrakcyjne ceny.

W przeciwieństwie do wcześniej omawianych aplikacji, Groupon nie sprzyja wyszukiwaniu przecen w konkretnych sklepach czy restauracjach, ale pozwala tanio spróbować czegoś nowego - skoku ze spadochronem, tajskiego masażu czy jazdy wypasionym samochodem. Minus jest taki, że to usługa skierowana przede wszystkim do mieszkańców kilku największych miast w Polsce.

Stocard - karty lojalnościowe

Wiele sklepów czy stacji benzynowych wydaje własne karty lojalnościowe, które pozwalają zbierać punkty i uprawniają do korzystania ze zniżek. Stocard pozwala trzymać je wszystkie w jednym miejscu, a konkretnie w pamięci telefonu.

Dodawanie kolejnych kart jest banalnie proste; wystarczy przy użyciu aparatu zeskanować kod kreskowy fizycznej karty. Później wystarczy już tylko pokazać w sklepie ekran smartfona, dzięki czemu noszenie ze sobą portfela wypchanego kartami nie jest konieczne. Program współpracuje z kartami ponad 200 sklepów.

A wy znacie jeszcze jakieś aplikacje, które powinien mieć w swoim telefonie każdy łowca okazji? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.