Białe jest białe, a czarne jest czarne - czyli pokonferencyjne wrażenia z nowej oferty Play

Białe jest białe, a czarne jest czarne - czyli pokonferencyjne wrażenia z nowej oferty Play04.07.2011 19:08
Play
Bartosz Dul

O nowej ofercie Play Online na kartę już pisaliśmy - więcej informacji o niej znajdziecie tutaj. O czym, oprócz odświeżonej usługi, była mowa na konferencji czwartego operatora? Zapraszam do przeczytania krótkiej relacji z dzisiejszej konferencji.

O nowej ofercie Play Online na kartę już pisaliśmy - więcej informacji o niej znajdziecie tutaj. O czym, oprócz odświeżonej usługi, była mowa na konferencji czwartego operatora? Zapraszam do przeczytania krótkiej relacji z dzisiejszej konferencji.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, zaczął od przypomnienia krótkiej historii usługi, której początki sięgają 2008 roku.

Play
Play

Jak większość z Was zapewne pamięta, 3 lata temu Play zadebiutował z naprawdę konkurencyjną ofertą mobilnego Internetu. Rok później wprowadził na rynek usługę z najniższym, bo 29-złotowym abonamentem. Tego samego roku zaoferował najtańszy zestaw Internetu na kartę z modemem, który kosztował zaledwie 129 zł. W 2010 roku pojawiły się pierwsze oferty, które umożliwiały klientom zakup zestawu pozwalającego na surfowanie po Internecie, czyli usługi mobilnego Internetu wraz z netbookiem bądź tabletem.

Play
Play

Dziś operator poszedł o krok dalej, stawiając nie tylko na odświeżenie samej oferty i jej jakości, ale także na jej rozszerzenie. Bartek Dobrzyński wraz z Marcinem Gruszką zauważyli, że pewna grupa klientów najzwyczajniej w świecie korzysta z karty SIM także do wykonywania połączeń telefonicznych czy wysyłania SMS-ów. Przyznam, że i mnie zdarzyło się awaryjnie skorzystać właśnie z karty przeznaczonej do modemu także w smartfonie. Skoro mogłem z niej skorzystać i oferuje ona także inne, teoretycznie standardowe usługi, poza transmisją danych - to czemu nie?

Play
Play

Stawki są naprawdę atrakcyjne. Poza zmienionymi 3 groszami za 100 kb danych na 1 grosz za 300 kb możemy od 7 lipca wykonywać także tanie połączenia (29 gr/min) oraz wysyłać SMS-y za 9 gr czy MMS-y za 19 gr. Te warunki są niekiedy atrakcyjniejsze od tych, które oferują inni operatorzy w standardowych usługach na kartę.

Pytanie tylko, czy rzeczywiście aż tak bardzo potrzebne są nam te dodatkowe możliwości. Myślę, że nie, chociaż jest to indywidualna sprawa każdego klienta. Mimo wszystko uważam, że lepiej jest mieć możliwość awaryjnego wykonywania tanich połączeń - to chyba dość oczywiste.

Play
Play

Prowadzący prezentację przedstawili także dane dotyczące udziału Play na rynku mobilnego Internetu. Są one pozytywne dla operatora i pokazują, że walka o klienta niskimi kosztami usługi odbija się na udziałach w rynku. Warto zauważyć, że Play wdarł się między usadowioną już wielką trójkę i dokonał niemałej rewolucji na rynku, co przyznała także Anna Streżyńska z UKE. Tym bardziej uważam ten ponad 22-procentowy wzrost udziałów Play za spory sukces.

Dzisiejsza konferencja pokazała, że Play nie zamierza spoczywać na laurach, co z pewnością docenią przede wszystkim klienci tej sieci.

Play
Play

Warto wspomnieć także o akcji, która będzie promować nową ofertę fioletowego operatora. Tym razem ominą nas reklamy - Play skupi się na zupełnie spontanicznym docieraniu do klienta.

Play
Play

Mowa o specjalnych przyczepach, które będą poruszać się po całej Polsce. Wraz z ochotnikami z Facebooka (mowa o ogromnej liczbie: ponad 278 tysięcy użytkowników - największy "operatorski" fanpage w Polsce) operator planuje zmierzyć zasięg Internetu mobilnego. Nie tylko sieci Play, ale także konkurencyjnych. Akcję współtworzy firma HTC, która udostępni modele smartfonów HTC Desire Z. Przy okazji, w ciągu kilku dni do oferty Play powinien trafić model HTC Sensation, którego test możecie przeczytać na naszym blogu.

Play
Play

Warto zwrócić też uwagę na to, jak zmienił się zasięg przez te kilka miesięcy.

Play
Play

Czarno na białym widać, że różnica jest spora. Sam odczułem ją na własnej skórze i jestem pod wrażeniem zmian, jakie zaszły w stosunkowo krótkim okresie. Mimo wszystko wiele jeszcze zostało do zrobienia. W świetle najnowszych rewelacji dotyczących przejęcia Polkomtela przez Solorza-Żaka liczę na jeszcze ostrzejszą walkę o klienta, która powinna nam - konsumentom - wyjść na dobre.

Play od zawsze stawiał na przejrzystość swojej oferty i właśnie do tego nawiązywał dzisiejszy motyw przewodni  - Black&White. Kolejna konferencja tego operatora i kolejny raz mam wrażenie, że Play jeszcze niejednokrotnie i pozytywnie namiesza na naszym rodzimym rynku telekomunikacyjnym.

Źródło: blogplay

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.