Business Wall of Fame, czyli stwórz aplikację dla małych i średnich przedsiębiorstw i zgarnij nagrody

Business Wall of Fame, czyli stwórz aplikację dla małych i średnich przedsiębiorstw i zgarnij nagrody08.05.2014 14:52
Business Wall of Fame
Artykuł sponsorowany

Deutsche Telekom, największy operator w Unii Europejskiej i właściciel sieci T-Mobile, ruszył właśnie z konkursem dla twórców aplikacji. Nie ma znaczenia, czy tworzysz aplikacje mobilne, desktopowe czy przeglądarkowe - atrakcyjne nagrody czekają.

Celem konkursu []Business Wall of Fame](http://bs.serving-sys.com/BurstingPipe/adServer.bs?cn=tf&c=20&mc=click&pli=9794179&PluID=0&ord=[timestamp) jest znalezienie pomysłu na najlepszą działającą w chmurze aplikację, która adresowana będzie do małych i średnich przedsiębiorstw (1 do 250 pracowników). Ważne jest to, by program ułatwiał codzienne prowadzenie biznesu.

Konkursem objęte są Czechy, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Słowacja oraz oczywiście Polska, a uczestnicy mogą startować w trzech kategoriach:

  • Najlepsza aplikacja krajowa - aplikacja musi oferować interfejs w języku lokalnym.
  • Najlepsza aplikacja międzynarodowa - aplikacja musi oferować interfejs w języku angielskim oraz opcjonalnie w języku lokalnym i nie może być w żaden sposób ograniczona regionalnie.
  • Najlepszy start-up - aplikacja stworzona/tworzona przez firmę lub inny podmiot prawny zarejestrowany po 1 stycznia 2013 roku.

Co trzeba zrobić, aby się zgłosić? Przede wszystkim należy odwiedzić tę stronę i wypełnić stosowny formularz. Podczas rejestrowania aplikacji wystarczy zamieścić słowny opis wyjaśniający jej zastosowanie wraz z 30-sekundowym filmem. Pomóc w przekonaniu jury do danego pomysłu może dołączenie dodatkowych materiałów wideo i zdjęć prezentujących program w akcji. Swoje głosy oddawać będzie mogła także społeczność, więc warto promować go na własną rękę wśród znajomych oraz przedsiębiorców.

Co istotne, zgłaszać można także aplikacje znajdujące się we wczesnej fazie rozwoju, ale muszą zostać one ukończone przed 30 września 2014 roku lub przed 31 grudnia 2014 w przypadku start-upów.

Na koniec najważniejsze, czyli nagrody. Te uzależnione są od kategorii:

Najlepsza aplikacja w Polsce

  1. miejsce

Twoja aplikacja stanie się głównym bohaterem kampanii marketingowej T-Mobile o wartości nawet 30 000 euro. Masz szansę zostać partnerem T-MobileCloud i dzięki kanałom komunikacji B2B dotrzeć do ponad 500 000 przedsiębiorców.

  1. miejsce

Multimedialny tablet.

  1. miejsce:

Nowoczesny smartfon.

Najlepsza aplikacja międzynarodowa

Międzynarodowa aplikacja zaprojektowana dla wszystkich krajów będzie konkurować jednocześnie w 6 krajach i ma szansę na zdobycie dodatkowych nagród:

  • Kampania skierowana do 1,3 mln przedsiębiorców w 6 krajach.
  • Wyjazd do T-Labs w Berlinie na prezentację innowacyjnych rozwiązań.

Najlepszy start-up

  • Szansa na pozyskanie nawet 80 000 euro od Hub:raum na inwestycje.
  • Możliwość wystawienia własnego stoiska na targach innowacji Long Night of Start-ups, organizowanych przez T-Labs w Berlinie.

Wszystkie szczegóły na temat konkursu znajdziecie na www.wallofbusiness.com.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.