Byle był aparat, Bluetooth i mp3

Byle był aparat, Bluetooth i mp310.07.2008 19:00
Sabina

Analitycy z firmy ABI Research przeprowadzili badanie na temat preferencji użytkowników komórek. Okazuje się że mimo nowych technologicznie możliwości, nadal jesteśmy skoncentrowani na trzech głównych rzeczach – chcemy a telefonie mieć aparat cyfrowy, bluetooth i odtwarzacz muzyczny. Reszta funkcji nie jest już tak ważna.

Badania zostały przeprowadzone na próbie 1402 użytkowników telefonów komórkowych z siedmiu krajów (USA, Wielka Brytania, Francja, NIemcy, Japonia, Południowa Korea i Tajwan). Okazuje się, że prawie połowa (47%) oczekuje, że ich telefon będzie zaopatrzony w aparat fotograficzny o rozdzielczości minimum 2 megapikseli. Jedna trzecia uważa że telefon musi mieć Bluetooth’a (34%) i prawie tyle samo osób (32%) potrzebuje w telefonie muzycznego odtwarzacza lub radia. Inne usługi i możliwości, takie jak WiFi, czy gry znalazły się na dalszych względem zapotrzebowania, pozycjach.

Analitycy z firmy ABI Research przeprowadzili badanie na temat preferencji użytkowników komórek. Okazuje się że mimo nowych technologicznie możliwości, nadal jesteśmy skoncentrowani na trzech głównych rzeczach – chcemy a telefonie mieć aparat cyfrowy, bluetooth i odtwarzacz muzyczny. Reszta funkcji nie jest już tak ważna.

Badania zostały przeprowadzone na próbie 1402 użytkowników telefonów komórkowych z siedmiu krajów (USA, Wielka Brytania, Francja, NIemcy, Japonia, Południowa Korea i Tajwan). Okazuje się, że prawie połowa (47%) oczekuje, że ich telefon będzie zaopatrzony w aparat fotograficzny o rozdzielczości minimum 2 megapikseli. Jedna trzecia uważa że telefon musi mieć Bluetooth’a (34%) i prawie tyle samo osób (32%) potrzebuje w telefonie muzycznego odtwarzacza lub radia. Inne usługi i możliwości, takie jak WiFi, czy gry znalazły się na dalszych względem zapotrzebowania, pozycjach.

Mimo tych nieszczególnie zaskakujących wyników, ABI Research znalazło jednak kilka ciekawych wniosków z badań. Okazuje się, że dla mieszkańców różnych krajów, rożnie ważne są poszczególne funkcje aparatu. Dla użytkowników z Tajwanu aparat fotograficzny w komórce jest dwa razy ważniejszy niż dla użytkowników w USA, dla Japończyków i mieszkańców Korei, Bluetooth nie jest tak ważny jak dla reszty świata.

Informacje te prawdopodobnie będą wykorzystywane przez producentów w projektowaniu kampanii reklamowych nowych urządzeń.

A co jest najważniejsze dla Was?

źródło: abiresearch.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.