Darmowy Numer - kolejne wątpliwości

Darmowy Numer - kolejne wątpliwości05.11.2009 07:20
play-fresh
Kira Czarczyńska

Stare przysłowie mówi - co nagle, to po diable. Play go chyba nie zna, bo sposób wprowadzenia do oferty promocji Darmowy Numer w Play Fresh już na starcie wzbudził spore wątpliwości - a z biegiem czasu nie robi się jakoś mocno jaśniej.

Kolejne pytania klientów związane są z łączeniem Darmowego Numeru z Pakietem 100 minut.

Stare przysłowie mówi - co nagle, to po diable. Play go chyba nie zna, bo sposób wprowadzenia do oferty promocji Darmowy Numer w Play Fresh już na starcie wzbudził spore wątpliwości - a z biegiem czasu nie robi się jakoś mocno jaśniej.

Kolejne pytania klientów związane są z łączeniem Darmowego Numeru z Pakietem 100 minut.

Regulaminy obu promocji są już co prawda dostępne (Darmowego Numeru od wczoraj), ale najwyraźniej ich interpretacja nie jest jednoznaczna. Niejasności pojawiły się w przypadku wystąpienia sytuacji, kiedy jeden użytkownik korzysta - bo oczywiście może - jednocześnie z obu tych promocji.

Na stronie Play dotyczącej promocji Darmowy Numer znaleźć można taką, dość mylącą być może, informację:

Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą "100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh", ofertą promocyjną "Program doładowań" oraz nie może być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji "Przejdź do Play Fresh"

Należy jednak zauważyć, że zdanie brzmi "zadeklarowany [u]numer[/u]" - co sugeruje, że tylko pod ten jeden numer, zadeklarowany w Darmowym Numerze nie da się dzwonić w ramach Pakietu 100 minut.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, wyjaśnia "współpracę" obu promocji w sposób następujący:

Zawsze działamy na Korzyść klienta, dlatego w pierwszej kolejności brana pod uwagę jest usługa darmowy numer i klient rozmawia z wybraną osobą za 0 gr.

A kiedy chcemy obie promocje "rozłączyć"...?

Jeśli jednak w kolejnym miesiącu klient nie doładuje się kwotą 30 zł niestety nie może korzystać z promocji darmowy numer. Mimo to numer jest cały czas zapamiętany w naszym systemie. Jeżeli nie chcemy w danym miesiacu gadać non stop z konkretną osobą a chce od czasu do czasu zadzwonić w ramach pakietu 100 minut koniecznie należy [u]dezaktywować promocję kodem 111102#[/u].*

Jak zapewnia rzecznik, po dezaktywacji promocji (uwaga! następuje zawsze z końcem miesiąca kalendarzowego, niezależnie od momentu zgłoszenia chęci dezaktywacji) - również z dotychczasowym darmowym numerem będą rozliczane z pakietu 100 minut.

Źródło: PLAY

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.