Deweloperze, oto co powinieneś zrobić, aby Apple zainteresował się Twoją aplikacją

Deweloperze, oto co powinieneś zrobić, aby Apple zainteresował się Twoją aplikacją08.07.2012 11:37
Krystian Bezdzietny

Chciałbyś, żeby Apple umieścił Twoją aplikację w dziale promowanych albo zaprezentował ją na jednej ze swoich sławnych konferencji? Wcale nie jest to zadanie karkołomne. Były pracownik Apple'a radzi, na co deweloperzy powinni zwracać uwagę, jeżeli chcą zdobyć przychylność w Cupertino.

Chciałbyś, żeby Apple umieścił Twoją aplikację w dziale promowanych albo zaprezentował ją na jednej ze swoich sławnych konferencji? Wcale nie jest to zadanie karkołomne. Były pracownik Apple'a radzi, na co deweloperzy powinni zwracać uwagę, jeżeli chcą zdobyć przychylność w Cupertino.

Tym pracownikiem jest Matt Drance, były inżynier Apple'a współpracujący z deweloperami. Oto kilka jego wskazówek, co należy zrobić, aby normlani pracownicy Apple'a zainteresowali się Twoim wytworem.

1. Zamieszczaj opisy, które chce się czytać: "Pracownicy Apple'a są bardzo podobni do fanów Apple'a. Czytają te same strony internetowe. Jeżeli zabłyśniesz [ze swoją aplikacją] na MacWorldzie czy Daring Fireball, to istnieje całkiem spore prawdopodobieństwo, że pracownicy to zauważą".

  1. Przyłóż się do wykonania aplikacji: "W warunki zwrócenia na siebie uwagi przez Apple'a wpisuje się wykonanie aplikacji. Nie ma znaczenia, czemu ona służy, dopóki robi, co ma robić i jest przy tym dobrze zaprojektowana".
  1. Dobry filmik promocyjny - to podstawa: "Wydaje mi się, że ludzie nie doceniają potęgi filmików promocyjnych. Wideo powinno być o aplikacji. Ludzie robią z tego jakąś komedię".
  1. Wykorzystaj najnowsze funkcje Apple'a: "Nowości zwiększają prawdopodobieństwo, że zostanie się dostrzeżonym przez Apple'a. Apple będzie zainteresowany aplikacjami związanymi z ruchem tranzytowym podczas kolejnej swojej imprezy. Nietrudno więc zrozumieć przesłanie".
  1. Pojawiaj się na imprezach: "Pracowników Apple'a możesz spotkać podczas takich imprez jak WWDC czy tech talks i zaprezentować im swoją aplikację. Jeżeli stwierdzą, że jest ona ciekawa, zaczną pokazywać ją innym w Cupertino. Nie ma żadnych ukrytych kruczków. To całkiem naturalne".

Nikt nie gwarantuje, że spełnienie zaprezentowanych wyżej warunków przyniesie ci oczekiwany sukces. Prawda jest taka, że naprawdę fenomenalne i godne uwagi tytuły prędzej czy później same się obronią, a popularność zyskają dzięki tak zwanej dystrybucji wirusowej - pisze o tym jeden serwis, potem drugi, trzeci, program staje się coraz bardziej popularny i interesuje się nim Apple.

Najważniejsze jest to, żeby aplikacja sprawdzała się w tym, do czego została stworzona, a przy tym ładnie wyglądała. Aby nie zawierała niepotrzebnych opcji i funkcji, które wprowadzają tylko chaos w interfejsie, spowalniając tym samym pracę urządzenia. Przykładami naprawdę dobrych aplikacji są Google+ czy jakdojade.pl.

Źródło: businessinsider

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.