Formuła 4.0 w Play dla firm zaprezentowana

Formuła 4.0 w Play dla firm zaprezentowana02.04.2012 14:30
Punkt ksero | fot. facebook.pl
Bartosz Dul

Przy ulicy Lwowskiej w Warszawie, w punkcie ksero, odbyła się kolejna konferencja sieci Play. Tym razem Bartek Dobrzyński zaprezentował ofertę Formuła 4.0 dla firm.

Formuła 4.0 dla firm | fot. Play
Formuła 4.0 dla firm | fot. Play

Propozycja jest poniekąd odpowiedzią na to, co oferuje od piątku Orange. Poniekąd, ponieważ do Sieci trafiły jedynie (potwierdzone przez rzecznika Orange) wycieki z informacjami o ofercie biznesowej pomarańczowego operatora. Oferta Playa dla biznesu jest odpowiednikiem propozycji dla klientów indywidualnych, z kilkoma drobnymi różnicami. Poniższe ceny są cenami netto.

Formuła 4.0 dla firm | fot. Play
Formuła 4.0 dla firm | fot. Play

Podstawowa oferta ogranicza się jedynie do karty SIM. Oznacza to, że za 65 zł użytkownik dostaje nielimitowane rozmowy i SMS-y, ale bez telefonu. W podstawowej ofercie nie ma również pakietu danych w standardzie. Klient otrzymuje 500 MB na transfer w pierwszym miesiącu (po wykorzystaniu nie są pobierane opłaty, jedynie zmniejszana jest prędkość), za pakiet w kolejnych miesiącach trzeba płacić 7 zł (na 30 dni). Dostępny jest również drugi plan taryfowy, w którym za 75 zł miesięcznie klienci otrzymują dodatkowo pakiet danych o wielkości 2 GB. 

Dodatkowy pakiet danych jest większy od tego w ofercie dla klientów indywidualnych (200 MB) i większy niż w propozycji Orange (333 MB). Najważniejszą jednak różnicą są darmowe, nielimitowane rozmowy ze wszystkimi numerami stacjonarnymi w kraju.

Formuła 4.0 dla firm | fot. Play
Formuła 4.0 dla firm | fot. Play

Dobrze prezentuje się też oferta z telefonem lub smartfonem. Formuła 4.0 + Smartfon obejmuje na razie dwa telefony (podobnie jak oferta dla klientów indywidualnych), które zostały wybrane przez użytkowników sieci Play. Pierwszy to Nokia Lumia 800, drugi - Samsung Galaxy S II. Obydwa można kupić za symboliczną złotówkę w ofercie VIP z Supersmartfonem.

W zależności od tego, czy klient przenosi numer do Play, czy chce nowy numer, ceny abonamentów nieco się różnią (na korzyść tych przenoszących).

Dla przenoszących:

  • 85 zł - z telefonem za 1 zł i 500 MB Internetu \try&buy;
  • 110 zł - MAX, ze smartfonem za 1 zł i 2 GB Internetu;
  • 135 zł - VIP, z Supersmartfonem 1 zł , 2 GB Internetu oraz 100 minutami na rozmowy międzynarodowe.

Dla chcących nowy numer:

  • 95 zł - z telefonem za 1 zł i 500 MB Internetu \try&buy;
  • 120 zł - MAX, ze smartfonem 1 zł i 2 GB Internetu;
  • 145 zł - VIP, z Supersmartfonem 1 zł, 2 GB Internetu oraz 100 minutami na rozmowy międzynarodowe.

Dzięki temu, że fioletowy operator współpracuje z LOT-em, klient decydujący się na ofertę dla firm może otrzymać nawet 15 000 mil premiowych w programie Miles & More.

Play tym razem nie jest pierwszy. Z ofertą biznesową wcześniej ruszył Orange, chociaż nie została ona jeszcze oficjalnie zaprezentowana. Z nowych usług Playa dla firm będzie można korzystać od 4 kwietnia.

Prezentacja w punkcie ksero w Warszawie miała charakter symboliczny. Fioletowy operator wyraźnie sygnalizuje, że to inni go kopiują, a nie on. Marcin Gruszka odniósł się do zarzutów dotyczących powielenia oferty T-Mobile - pokazał... kserokopiarkę, którą Play zamierza wysłać prosto do siedziby PTC.

Źródło: GSMonline.plblog.tp.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.