Hit i kit roku 2009 w Play

Hit i kit roku 2009 w Play11.01.2010 07:00
PlayLogo
Kira Czarczyńska

Świetnie znany w branży telekomunikacyjnej serwis blogplay.eu, poświęcony operatorowi komórkowemu Play, przeprowadził wśród swoich czytelników interesującą ankietę. W głosowaniu wybrano najciekawsze oraz najmniej przyjemne dla użytkownika elementy oferty sieci należącej do P4.

Nikogo chyba nie zaskoczy, że hitem został Play Fresh. A co z kitem...?

Świetnie znany w branży telekomunikacyjnej serwis blogplay.eu, poświęcony operatorowi komórkowemu Play, przeprowadził wśród swoich czytelników interesującą ankietę. W głosowaniu wybrano najciekawsze oraz najmniej przyjemne dla użytkownika elementy oferty sieci należącej do P4.

Nikogo chyba nie zaskoczy, że hitem został Play Fresh. A co z kitem...?

Ankieta zawierała większość propozycji nadesłanych przez czytelników BlogPlay.eu. W przypadku hitu najwyraźniej wątpliwości nie było najmniejszych, kit natomiast miał głosy rozłożone nieco bardziej równomiernie.

Hit roku 2009 wg BlogPlay.eu

  • I miejsce: Oferta Play Fresh (ważność wychodzących, koszt minuty i inne) - aż 71% głosów;
  • II miejsce: Oferta OnePlay Pro (29 groszy za minutę) - 6%;
  • III miejsce: Wprowadzenie najkrótszej oferty abonamentowej, na 6 miesięcy - 4%.

Wynik głosowania nie jest w najmniejszym stopniu zaskakujący. W końcu Play Fresh nieźle namieszał na polskim rynku telekomunikacyjnym, wymuszając w końcu od pozostałych operatorów znaczne obniżenie cen i modyfikacje ich ofert. Czas już był najwyższy, bo cenniki Wielkiej Trójki nieco się zastały.

Play Fresh zostawił wszystkie pozostałe propozycje daleko w tyle. I faktycznie, OnePlay Pro czy półroczna oferta abonamentowa, nie mogą się z nim równać.

Kit roku 2009 wg BlogPlay.eu

Tutaj głosy były dość wyrównane. Niezaprzeczalnie jednak, przewagą 3%, wygrał - a może w tym wypadku należy powiedzieć "przegrał"? - BOK. Ale nie tylko to wkurzało klientów:

  • I miejsce: BOK – Biuro Obsługi Klienta - 19%;
  • II miejsce: Niedostępność telefonów - 16%;
  • III miejsce: Niestabilność sieci Play - 13%.

Co ciekawe, sprawa dokumentów na wysypisku poruszyła zaledwie 2%, a wynikiem Play w teście jakości sieci przeprowadzonym przez UKE tylko 3% uczestników ankiety. Znacznie większym problemem okazała się na przykład cena HTC Hero - tu oddano 12% głosów, prawie tyle, co na niestabilność sieci. Jak widać aparat cieszy się sporym powodzeniem...

Głosowało około 950 osób. O komentarz do wyników BlogPlay.eu poprosił rzecznika prasowego Play, Marcina Gruszkę - o ewentualnej odpowiedzi damy wam znać.

A co Wy uważacie za hit i kit? Głosowalibyście podobnie? A może macie innych "kandydatów"?

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.