HTC atakuje konkurencję w nowych reklamach One

HTC atakuje konkurencję w nowych reklamach One11.05.2013 10:00
reklama HTC | fot. youtube.com
Michał Brzeziński

W sieci pojawiły się nowe reklamy HTC One, które mają pokazać zalety funkcji Blink Feed. Jak to ostatnio bywa, reklamy nie mogły nie uderzyć w konkurencje. Szkoda, że trochę bezsensownie.

Oczywiście wyśmiewanie innych producentów to już dość powszechna taktyka w świecie smartfonów. Samsung z każdą kolejną premierą swojego flagowca przy okazji lubi pośmiać się z Apple. Ostatnio bardzo fajną reklamę pokazała Nokia, która wyśmiewała walkę dwóch największych graczy na rynku. HTC - poza jedną dziwaczną sytuacją - stroniło od takich zagrywek.

Aż do teraz, gdy na piedestał trafił Blink Feed, który ma pokazywać wszystkie ważne informacje na ekranie głównym. Według HTC, w przypadku innych modeli trzeba przekopać się przez szereg opcji i aplikacji, żeby znaleźć to czego szukamy. Zobaczcie zresztą sami:

Serwis PhoneArena uważa, że spoty te bezpośrednio atakują iPhone'a. I rzeczywiście, może to sugerować hipster z pierwszej reklamy oraz telefon z drugiej, którego design mocno przypomina produkt Apple. Chociaż iPhone może być głównym konkurentem HTC One, to nie sądzę, żeby był on jedynym celem. Moim zdaniem spot ma uderzać we wszystko, co nie jest produktem tajwańskiego producenta, w końcu chodzi tutaj o ten ważny wyróżnik jakim jest Blink Feed.

Tylko jakie to ma przełożenie na rzeczywistość? Na pewno Blink Feed jest powiewem świeżości, ale nie każdemu musi się spodobać. Jankowi ten pomysł przypadł do gustu, również Mateusz zachwycał się nim, ale dla mnie rozwiązanie jest skreślone na starcie ze względu na ograniczony wybór serwisów informacyjnych. Dodatkowo, TheVerge określił Blink Feed jako przytłaczający i porównał go do wpychania gazety przed oczy, za każdym razem gdy się je otwiera. A to nie brzmi fajnie.

Sama idea Blink Feed jest świetna i na pewno innowacyjna. Dlatego nie dziwię się, że to właśnie tę cechę HTC One producent wykorzystał w swoich reklamach. Może okazać się jednak, że po jakimś czasie będzie bardziej drażnić niż przynosić korzyści.

Nie mówiąc już nawet o tym, że dokopywanie się do informacji na pozostałych smartfonach, nawet jak na reklamę, zostało mocno wyolbrzymione (i nie mówię tutaj o grudkach ziemi). Chociażby widżety w każdym telefonie z Androidem pozwalają mieć wszystko na wyciągnięcie ręki.

Mam nadzieję, że to nie koniec spotów od HTC, ponieważ One ma o wiele więcej do zaoferowania niż tylko Blink Feed. O wiele bardziej przemawia do mnie reklama BoomSound:

HTC One: BoomSound

Źródło: PhoneArenaAndroidPolice

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.