HTC chce zgarnąć 10% mobilnego rynku oraz zapowiada tablety i inteligentną galanterię

HTC chce zgarnąć 10% mobilnego rynku oraz zapowiada tablety i inteligentną galanterię27.03.2014 15:56
Źródło zdjęć: © twitter.com

Nie jest tajemnicą, że od kilku lat HTC nie wiedzie się najlepiej. Mimo to jej przedstawiciele optymistycznie patrzą w przyszłość.

Cytowany przez China Post CEO firmy HTC Peter Chou mówi, że jego koncern planuje zgarnąć dla siebie 8-10% mobilnego tortu. Oczywiście ma to nastąpić nie od razu, tylko w "dalszej perspektywie".

Trudno stwierdzić, jaki jest aktualny udział koncernu w sprzedaży smartfonów. Zarówno IDC, jak i Gartner w swoich statystykach za ubiegły rok pomijają HTC. Oznacza to, że osiągnięty przez Tajwańczyków wynik był gorszy od tego uzyskanego przez Lenovo, czyli 4,5%.

Mimo wszystko jednak jestem skłonny uwierzyć, że w ciągu najbliższych kilku lat HTC wyjdzie na prostą i dobije do tych upragnionych 8-10%. Firma w końcu zaczęła się przykładać do średniej i najniższej półki cenowej. Świadczy o tym chociażby ciekawie zapowiadający się 5,5-calowy phablet Desire 816 czy budżetowy Desire 310. Obiecujący jest zwłaszcza ten drugi; 4,5-calowy ekran, 1 GB RAM-u i BlinkFeed za niecałe 570 zł? To może być hit.

Peter Chou zapowiedział też, że wkrótce HTC wprowadzi na rynek inteligentną galanterię i nowe tablety. Wiadomo już, że koncern znajduje się na liście partnerów Google'a przy projekcie Android Wear, więc w ciągu kilku miesięcy powinien się pojawić jego pierwszy zegarek z tym systemem. W kwestii tabletów ptaszki ćwierkają z kolei, że HTC odpowiadać będzie za produkcję high-endowego Nexusa wyposażonego w 8,9-calowy ekran.

Oczywiście firma wiąże także spore nadzieje z [url=http://komorkomania.pl/1068,htc-one-m8-ma-moze-pewne-wady-ale-to-dzielo-mistrzow-wzornictwa]tegorocznym One'em.

[/url] HTC jest w o tyle korzystnej sytuacji, że smartfon ten na niektórych rynkach dostępny jest już teraz. W Polsce można go zamówić w sieci Play lub skorzystać z przedsprzedażowej oferty sklepu RTV Euro AGD. Warto przypomnieć, że największy konkurent One'a - Galaxy S5 - wyląduje na półkach sklepowych dopiero 11 kwietnia. Na przyszły miesiąc zaplanowana została także globalna premiera Xperii Z2. M8 jeszcze więc przez kilkanaście dni nie będzie musiał walczyć z najgroźniejszymi rywalami.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.