iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple

iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple19.10.2009 14:00
iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple
Krzysztof Basel

Czy iPhone doczeka się poważnego konkurenta? Widzieliśmy już wielu iPhone killerów, ale żadnemu się nie udało. Kolejnym poważnym przeciwnikiem Apple ma być Droid - nowy telefon trójcy Motorola, Verizon oraz Google. Sojusznicy zaczęli swoją kampanię wymierzoną w Apple od reklamy iDon’t mocno krytykującej iPhone'a.

Czy iPhone doczeka się poważnego konkurenta? Widzieliśmy już wielu iPhone killerów, ale żadnemu się nie udało. Kolejnym poważnym przeciwnikiem Apple ma być Droid - nowy telefon trójcy Motorola, Verizon oraz Google. Sojusznicy zaczęli swoją kampanię wymierzoną w Apple od reklamy iDon’t mocno krytykującej iPhone'a.

“Everything iDon’t", czyli brak fizycznej klawiatury, wykorzystywania wielu aplikacji na raz, aparatu z 5-megapikselami, indywidualizacji, widgetów, możliwości robienia zdjęć w ciemności, wymiennej baterii - to lista poważnych wad iPhone'a wypunktowana przez twórców reklamy. Spot przekonuje nas, że to wszystko potrafi nowy Droid.

W sieci od kilku tygodni krążą plotki o nowym smartphonie Motoroli. Telefon ma być wyposażony w procesor OMAP3430 600 MHz ARM Cortex A8, aparat z matrycą o rozdzielczości 5 megapikseli, wysuwaną klawiaturę QWERTY, 3.7-calowy ekran dotykowy i zainstalowany system Android 2.0.

droiddoes
droiddoes

Fanom Apple wymienione problemy zapewne nie przeszkadzają, a najnowszy iPhone 3GS bije rekordy sprzedaży. Można dyskutować czy punktowane w reklamie wady telefonu Apple są trafione. Nie każdy potrzebuje np. aparatu z rozdzielczości 5 megapikseli, albo wysuwanej klawiatury - to kwestia gustu i indywidualnych potrzeb. Sugestie twórców mogą jednak przekonać wiele osób przeciwnych iPhone'owi lub dopiero zastanawiających się nad wyborem smartphone'a.

Na stronie DroidDoes.com trwa też zakodowane odliczanie do daty premiery dziecka Motoroli, Verizon i Google. Droid zadebiutuje najprawdopodobniej 30 października.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.