iPhone idealnym narzędziem promującym zespoły muzyczne

iPhone idealnym narzędziem promującym zespoły muzyczne05.02.2010 13:57
Zbigniew Kowal

Dzisiejszy marketing to nie tylko wysyłanie e-maili, odbieranie telefonów i przygotowywanie eventów w plenerze. Zaistnieć na rynku jest bardzo ciężko, dlatego też specjaliści uciekają się do coraz to nowszych technik marketingowych. Doskonałym przykładem jest iPhone, którego rola w świadomości wielu konsumentów jest coraz większa.

Dzisiejszy marketing to nie tylko wysyłanie e-maili, odbieranie telefonów i przygotowywanie eventów w plenerze. Zaistnieć na rynku jest bardzo ciężko, dlatego też specjaliści uciekają się do coraz to nowszych technik marketingowych. Doskonałym przykładem jest iPhone, którego rola w świadomości wielu konsumentów jest coraz większa.

W jaki sposób można wykorzystać urządzenie Apple’a do promowania zespołu muzycznego? Pomysł jest bardzo prosty, ale chwytliwy. Wystarczy napisać grę, wrzucić do niej kilka utworów kapeli i sprzedawać po jednym dolarze. Niemożliwe? Oczywiście że możliwe, w taki właśnie sposób postanowiła reklamować się nowojorska grupa (patrz zdjęcie tytułowe) Shinobi Ninja.

Członkowie zespołu (a raczej ich menadżer) poprosili o wsparcie firmę Interbang Entertainment, która to stworzyła klasycznego beat’em up na iPhone’a. W grze Shinobi Ninja Attacks, gracz wciela się w postać jednego z członków zespołu (wirtualne awatary) w ulicznej walce o przetrwanie. Akcja gry osadzona została bowiem na ulicach Brooklynu, które trzeba przemierzyć „kopiąc tyłki” wszelkiemu menelstwu. Podczas kampanii mającej na celu dobrnięcia do mitycznego klubu Babylon, gracz może odblokować cztery soundtracki zespołu oraz dwa filmiki z udziałem Shinobi Ninja.

SHINOBI NINJA ATTACKS GAMEPLAY TRAILER!

Idealny przykład na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Fani otrzymują grę oraz cztery soundtracki ulubionego zespołu, natomiast sama kapela rozgłos medialny oraz pieniądze ze sprzedaży. Pomysł został również podchwycony w Polsce, podobną aplikację (bez utworów) stworzyła firma Sirocco dla Doroty Rabczewskiej, bliżej znanej wszystkim jako Doda.

Pobierz na swojego iPhone’a / iPod'a Touch:

Źródło: Simblog

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.