iPhone teraz w „zieleni”. Możliwość wymiany na najnowszy iPhone co 2 lata w Plusie

iPhone teraz w „zieleni”. Możliwość wymiany na najnowszy iPhone co 2 lata w Plusie29.04.2022 08:16
Źródło zdjęć: © Materiał Partnera

Od 4 maja br. Plus, jako jedyny operator w Polsce, wprowadza atrakcyjną dla klientów formułę zakupu smartfonów Apple. Klienci będą mogli skorzystać z oferty pozwalającej na zakup iPhone w niskich ratach i wymianę na nowszy model już po zapłaceniu 24 z 36 rat. Pozostałych 12 rat zostanie anulowanych. Dzięki zasadom programu Plus WYMIANA iPhone będzie bardziej dostępny dla o wiele większej liczby osób niż dotychczas.

Najnowszy iPhone możliwy do wymiany co 2 lata w najlepszej sieci 5G Plusa

Plus, jako jedyny operator telekomunikacyjny na polskim rynku, wprowadza program, w ramach którego będzie można kupić iPhone w niskich ratach i co 2 lata wymieniać go na nowszy model.

Wystarczy wybrać dowolny abonament i iPhone w umowie na 36 rat. Po spłaceniu 24 z 36 rat, klient będzie mógł zdecydować co chce dalej zrobić:

  1. nie spłacać pozostałych 12 rat, zwrócić iPhone bez zbędnych formalności i wziąć nowy iPhone z nową umową. Zwracany iPhone powinien być sprawny i w dobrym stanie, ale może mieć standardowe oznaki użytkowania,
  2. spłacić pozostałą kwotę w całości lub w 12 ratach i pozostawić sobie telefon na własność.

Obecni klienci Plusa, którzy przedłużają swoją umowę abonamentową, nie zapłacą opłaty początkowej za iPhone. Jeśli zdecydują się na jeszcze dodatkowy abonament z iPhone, ten kolejny dostaną za 1 zł na start. Nowi abonenci zapłacą nie więcej niż 10% wartości smartfona na start. Reszta będzie rozłożona na raty

W Plus WYMIANIA będzie można wymieniać swój iPhone na najnowszy co 2 lata, oszczędzając nawet 33% wartości urządzenia. Oferta dotyczy całego portfolio iPhone dostępnego w Plusie.

Źródło zdjęć: © Materiał Partnera
Źródło zdjęć: © Materiał Partnera

Sprytny sposób na najnowszy iPhone – ponad 1600 zł zostaje w kieszeni

Obecni klienci Plusa przedłużający umowę i wybierający np. iPhone 13 Pro 128 GB w programie Plus WYMIANA bez opłaty początkowej, po obligatoryjnych 24 ratach w wysokości 148,60 zł miesięcznie i anulowaniu ostatnich 12 rat, zapłacą za urządzenie łącznie 3566,40 zł. Decydując się na wymianę urządzenia oszczędzą tym samym 1782,60 zł. Dla porównania, w przypadku tradycyjnej umowy ratalnej na 24 miesiące (czyli nie w programie Plus WYMIANA) rata wyniosłaby 222,89 zł/mies.

Nowi klienci Plusa, którzy wybiorą np. iPhone 13 Pro 128 GB w programie Plus WYMIANA z opłatą początkową, po 24 ratach zapłacą łącznie 3744,27 zł. Wybierając wymianę urządzenia na nowszy model oszczędzą w ten sposób 1604,64 zł. Miesięczna rata wyniesie jedynie 133,72 zł/mies., a po 24 ratach będą mogli wymienić swój smartfon na nowszy model. Dla porównania, w przypadku tradycyjnych rat 0% na 24 miesiące (czyli nie w programie Plus WYMIANA) wysokość raty kształtowałaby się na poziomie 200,58 zł/mies.

Źródło zdjęć: © Materiał Partnera
Źródło zdjęć: © Materiał Partnera

Pełna lista urządzeń Apple dostępnych w Plusie

Smartfony iPhone będą dostępne w sprzedaży w salonach oraz na stronie internetowej Plusa. Ponadto, w ofercie dostępne będą także wybrane modele bezprzewodowych słuchawek AirPods. W kolejnych miesiącach lista dostępnych urządzeń marki Apple będzie poszerzana.

  • iPhone 11 64GB
  • iPhone 12 mini 64GB
  • iPhone 12 64GB
  • iPhone 12 128GB
  • iPhone 13 mini 128GB
  • iPhone 13 128GB
  • iPhone 13 256GB
  • iPhone 13 512GB
  • iPhone 13 Pro 128GB
  • iPhone 13 Pro 256GB
  • iPhone 13 Pro 512GB
  • iPhone 13 Pro 1TB
  • iPhone 13 Pro MAX 128GB
  • iPhone 13 Pro MAX 256GB
  • iPhone 13 Pro MAX 512GB
  • iPhone 13 Pro MAX 1TB
  • iPhone SE 2022 64GB
  • AirPods 2.generacji
  • AirPods 3.generacji
  • AirPods Pro z MagSafe

Osoby zainteresowane zakupem iPhone w Plusie mogą zapisać się na listę chętnych na stronie plus.pl/iphone.

Dodatkowo, w celu zwiększenia poziomu ochrony przed nieprzyjemnymi sytuacjami związanymi z uszkodzeniem smartfona, będzie można zdecydować się na opcjonalną usługę Serwis Urządzenia Premium. Usługa w cenie 20 zł na 30 dni pozwala na skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego smartfona zakupionego w sieci Plus raz w roku.

Wsparcie techniczne iPhone w Plusie

Smartfony iPhone używane przez klientów w sieci Plus są wspierane technicznie przez Apple. Lista certyfikowanych na ten moment funkcji wygląda następująco:

  • 5G,
  • eSIM,
  • FaceTime over Cellular,LTE,
  • Personal Hotspot.

Sieć 5G Plusa obsługują wszystkie modele iPhone z serii 12 i 13 oraz iPhone SE (3-ciej generacji). Dodatkowo, we wszystkich modelach uproszczona została konfiguracja ustawień MMS oraz Hotspot’u osobistego.

Dla poprawnego działania 5G oraz innych certyfikowanych usług w sieci Plus należy zaktualizować system iOS do wersji 15.4 oraz ustawienia operatorskie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.