iPhone X – najczęstsze usterki

iPhone X – najczęstsze usterki28.12.2018 14:59
Materiał sponsorowany

Od premiery iPhone’a X minął już ponad rok. Choć model ten był zapowiadany jako jeden z najlepszych i najbardziej rewolucyjnych smartfonów, jak wiemy, również on nie jest bez wad. Od czasu jego premiery docierają do nas różne sygnały o tych drobnych, jak i nieco poważniejszych usterkach. Co w smartfonie iPhone X może się zepsuć?

Wada wyświetlacza

Według wielu użytkowników, wyświetlacz iPhone’a X jest jednym z najlepszych spośród wszystkich smartfonów. To oczywiście za sprawą zastosowania technologii OLED, która wpływa nie tylko na niezwykłą widoczność nawet w intensywnym oświetleniu, ale także na żywe kolory i wysoki poziom jasności. Ale jak już wspomnieliśmy, również ekran nie jest bez wad. Niedługo po premierze okazało się, że ma on problemy z reakcją na dotyk – a właściwie brakiem jakiejkolwiek reakcji w przypadku dotyku lub reakcją, nawet jeśli nie mieliśmy z nim kontaktu. Na szczęście w ramach gwarancji możemy bezpłatnie wymienić wyświetlacz i szybkę w iPhone. To chyba dobra informacja dla naszej kieszeni, ponieważ nowy wyświetlacz wraz z jego wymianą to koszt ok. 1000 złotych.

Problemy z wyświetlaczem pojawiały się również w czasie niskich temperatur, bowiem w wyniku zmiany temperatury iPhone X nie reagował przez jakiś czas na dotyk. Tu jednak pomogła zmiana w oprogramowaniu i użytkownicy nie musieli udawać się do serwisu iPhone, by ten problem rozwiązać.

Pękający aparat?

Wyobraźcie sobie, że obiektyw aparatu w Waszym najnowszym iPhonie pęka z nieznanych przyczyn. Z nieznanych, bo nawet nigdy go nie upuściliście i dbacie o niego jak o dziecko. Z takimi problemami niestety również muszą zmagać się użytkownicy smartfonów z nadgryzionym jabłkiem. Niestety w tym przypadku fani marki nie mogli liczyć na darmową wymianę. Nie wiadomo też do końca, co było przyczyną pękającego obiektywu.

Problem z odbieraniem połączeń

W tym przypadku błąd dotyczył wadliwego systemu. Telefon co prawda wibrował i dzwonił, gdy ktoś próbował się z nami połączyć, jednak na wyświetlaczu nie pojawiała się informacja, kto dzwoni, ani klawisze, które pozwalałyby odebrać połączenie. Pierwsze sygnały o tym problemie napłynęły już niedługo po premierze. Rozwiązaniem były poprawki w oprogramowaniu. Jak niektórzy pamiętają, błędy w oprogramowaniu dotyczyły również kalkulatora, który błędnie wykonywał najprostsze obliczenia matematyczne.

Rewolucyjna funkcja Face ID

Odblokowywanie telefonu za pomocą twarzy to wizytówka iPhone’a X. Niestety, jak się okazuje, również ta funkcja bywa zawodna, bo smartfon nie zawsze reaguje. Rozwiązaniem w tym wypadku jest wizyta w serwisie Apple. Co ciekawe, w tym wypadku producent zaleca naprawę tylnego aparatu, a dopiero jeśli to nie poskutkuje – wymianę całego iPhone’a.

Do szeregu problemów zgłaszanych przez użytkowników iPhone’a można też dodać problemy z mikrofonem, wypadające włosy czy ból głowy i oczu (tak, tak, znajdą się i tacy, którzy narzekają na wszystko). Wydawałoby się, że tak drogi telefon, określany najnowszą zdobyczą techniki powinien być bez wad. Rzeczywistość jednak wygląda jednak inaczej. Dlatego czasem warto poczekać z kupnem smartfona, by producent zdążył rozwiązać już wszystkie problemy z oprogramowaniem. W przeciwnym wypadku staniemy się wkurzonymi użytkownikami iPhone’a X, którzy telefon mają tylko do szpanu.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
iPhone w pigułce
Krystian Bezdzietny
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.