Jak reklamowane są najnowsze smartfony: RAZR, Lumia, Sensation XL, Rezound, iPhone 4S [wideo]

Jak reklamowane są najnowsze smartfony: RAZR, Lumia, Sensation XL, Rezound, iPhone 4S [wideo]12.11.2011 15:40
Motorola RAZR | fot. YouTube
Bartosz Dul

Producenci robią, co mogą, aby o ich produktach było głośno. Zobaczcie, jak reklamowane są najnowsze smartfony, które dopiero zaczynają szturmować rynek. Która reklama jest najlepsza?

Motorola RAZR

RAZR to smartfon, który jest na ustach niemal wszystkich miłośników mobilnych technologii. Wśród najnowszych urządzeń to właśnie ten model wyróżnia się innowacyjnością. Verizon zaczął już intensywnie reklamować swój produkt i muszę przyznać, że czerwonemu operatorowi wychodzi to naprawdę dobrze. Szczególnie drugi materiał wideo zasługuje na uwagę:

[ankieta id="111"]

Nokia Lumia 800

Nokia Lumia 800 zachwyca wyglądem. Poza tym jest naprawdę świetnym smartfonem wyposażonym w Windows Phone Mango 7.5. Nokia postawiła na oryginalność i w swojej reklamie uświadamia, że Lumia 800 to niezwykły telefon dla niezwykłych ludzi. A ludzie potrafią być zadziwiający:

[ankieta id="111"]

Apple iPhone 4S

iPhone jest trochę jak Coca-Cola - nie potrzebuje reklamy, bo kto ma go kupić, i tak to zrobi, jednak i tak jest reklamowany. iPhone 4S z wyglądu praktycznie nie różni się od poprzednika, ale oferuje więcej. Wydaje się, że według Apple'a największą nowością jest Siri, która nie trafi oficjalnie do poprzednich smartfonów tej firmy. Nowość prezentuje poniższa reklama telewizyjna:

HTC Rezound

HTC Rezound został zaprezentowany oficjalnie 3 listopada. Wyróżniają go przede wszystkim ekran HD, interesujący design i oczywiście słuchawki Beats Audio. Odkąd HTC oferuje w zestawie produkty Beats Audio, mam wrażenie, że próbuje przekazać hasło: "Nasze produkty to nie zwykłe smartfony - to styl życia":

HTC Rezound™, the first phone with Beats Audio™ built in.

[ankieta id="111"]

HTC Sensation XL

HTC Sensation XL to jednordzeniowy smartfon, którego wyróżniają ogromny, 4-7-calowy ekran, przeciętna rozdzielczość i słuchawki Beats Audio. Reklama XL jest całkiem zabawna, a jednocześnie profesjonalna.

HTC Sensation XL Ad feat. New SebastiAn Track "X Hollow"

[ankieta id="111"]

Źródło: youtube.com

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.