Klienci Play lubią e-faktury

Klienci Play lubią e-faktury21.04.2009 13:00
e-faktura popularna w play
Kira Czarczyńska

Korzyści płynących z zamiany faktury papierowej na e-fakturę przecenić się chyba nie da. Jest wygodniejsza, nie zajmuje miejsca w segregatorze na półce, nie poniewiera się po biurku, można ją sobie zarchiwizować nawet w telefonie komórkowym - a wielbicielom rozwiązań ekologicznych podoba się również to, że nie zużywa ona niepotrzebnie papieru.

Zalety tego rozwiązania doceniają też klienci Play.

Korzyści płynących z zamiany faktury papierowej na e-fakturę przecenić się chyba nie da. Jest wygodniejsza, nie zajmuje miejsca w segregatorze na półce, nie poniewiera się po biurku, można ją sobie zarchiwizować nawet w telefonie komórkowym - a wielbicielom rozwiązań ekologicznych podoba się również to, że nie zużywa ona niepotrzebnie papieru.

Zalety tego rozwiązania doceniają też klienci Play.

Jak napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play:

E-faktura bez specjalnej promocji rozwija się coraz lepiej - już 10 tysięcy klientów wybrało ten sposób rozliczeń.

I dodał: 10 001 będę ja, dziś spróbuję aktywacji.

Życzę rzecznikowi powodzenia, choć dziwi mnie nieco wystawianie mu faktur przez, jakby nie było, jego pracodawcę....

Niezależnie jednak od specyfiki układów wewnątrz firmy, e-faktura wymienione 10.000 użytkowników zdobyła od początku roku, co jest całkiem sporym osiągnięciem Play. Choć od kilku lat liczba osób deklarujących, że zdecydowanie woli korzystać z faktur elektronicznych, stale rośnie - to nadal jeszcze w praktyce wygląda to różnie jeśli trzeba faktycznie dokonać takiego wyboru.

Przejść na e-faktury w Play można w taki sposób:

  • zgłaszając taką potrzebę przy podpisaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i podpisując odpowiednie oświadczenie na formularzu zgód, będącym załącznikiem do tej umowy
  • przysyłając do Play pisemne zlecenie włączenia faktury elektronicznej (e-faktury)

Usługa wystawiania faktur w formie elektronicznej zostanie uruchomiona w ciągu 10 dni od otrzymania wniosku przez Play, a pierwsza faktura elektroniczna wystawiona zostanie w najbliższym, po włączeniu usługi, cyklu rozliczeniowym.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.