Kody serwisowe w telefonach Nokia

Kody serwisowe w telefonach Nokia18.12.2008 18:00
Krystian Bezdzietny

Wiele osób teraz pewnie zadaje sobie pytanie 'czym są kody serwisowe?'. Odpowiedź jest bardzo prosta. Kody serwisowe są specyficznymi ciągami znaków, które mogą nam się niejednokrotnie przysłużyć, choćby do wyświetlenia naszego kodu IMEI czy też sprawdzenia aktualnej wersji oprogramowania.

Wiele osób teraz pewnie zadaje sobie pytanie 'czym są kody serwisowe?'. Odpowiedź jest bardzo prosta. Kody serwisowe są specyficznymi ciągami znaków, które mogą nam się niejednokrotnie przysłużyć, choćby do wyświetlenia naszego kodu IMEI czy też sprawdzenia aktualnej wersji oprogramowania.

Oto lista kodów zaczerpniętych ze strony n73forum.info:

*3370# Ten Kod aktywuje funkcje Enhanced Full Rate Codec (EFR) - Twój telefon używa najlepszej jakości dźwięku, przyczynia się to jednak do +/- 5%-owego spadku czasu rozmowy.

#3370# Deaktywacja w/w

*#4720# (Half Rate Codec) W przeciwieństwie do pierwszego uaktywniamy gorszą jakość dźwięku, co przyczynia się do wzrostu możliwego czasu wykonywania połączeń o ok. 30%

*#4720# Deaktywacja w/w

*#0000# Pokazuje wersje Twojego zainstalowanego softu, 1-wsza linia : Wersja Softu, 2-ga linia : Data wydania tej wersji softu, 3-cia linia : Typ Kompresji

*#9999# Pokazuje to co w/w jeżeli *#0000# nie działa.

*#06# Dla sprawdzenia numeru IMEI

#pw+1234567890+1# Status blokady dostawcy. (użyj klawisza "*" do uzyskania symboli "p,w" i "+" )

#pw+1234567890+2# Status blokady sieci. (użyj klawisza "*" do uzyskania symboli "p,w" i "+" )

#pw+1234567890+3# Status blokady na kraj. (użyj klawisza "*" do uzyskania symboli "p,w" i "+" )

#pw+1234567890+4# Status Sim Lock'a. (użyj klawisza "*" do uzyskania symboli "p,w" i "+" )

*#147# Pozwala Ci zobaczyć kto ostatni do Ciebie dzwonił (Tylko sieć vodofone)

*#1471# Ostatnie połączenie (Tylko sieć vodofone)

*#21# Ten kod pozwala Ci sprawdzić numer, na który przekierowane są wszystkie połączenia.

*#2640# Pokazuje kod zabezpieczenia telefonu, który jest aktualnie używany.

*#30# Pozwala Ci zobaczyć prywatne numery.

*#43# Pozwala Ci sprawdzić status połączeń oczekujących Twojego telefonu.

*#61# Pozwala Ci sprawdzić numer, na który są przekierowane połączenia dla numerów "Bez zwrotu"(?)

*#62# Pozwala Ci sprawdzić numer, na który są przekierowane połączenia dla numeru nie osiągalnego

*#67# Pozwala Ci sprawdzić numer, na który są przekierowane połączenia kiedy numer jest zajęty

*#67705646# Kod usuwający logo operatora w modelach 3310 & 3330

*#73# Reset wyników gier i zegarów telefonu.

*#746025625# Pokazuje status Zegara SIM, jeżeli Twój telefon ma opcję oszczędzania baterii, cecha Zezwolenia Zatrzymania Zegara SIM, że uzyskasz najlepszy możliwy czas włączenia telefonu.

*#7760# Kod Produkcji

*#7780# Przywracanie ustawień fabrycznych

*#8110# Wersja softu dla noki 8110

Kod *#92702689# pokazuje:

1 Numer Seryjny,

2 Datę Złożenia/Budowy,

3 Datę zakupu,

4 Datę ostatniej naprawy (0000 for no repairs),

5 Transfer danych użytkownika.

By z tego wyjść musisz zrestartować telefon

*#94870345123456789# Deaktywuje " PWM-Mem "

21*number# Włącza przekierowanie wszystkich połączeń na wprowadzony numer.

61*number# Włącza przekierowanie w razie nieosiągalności na wprowadzony numer.

67*number# Włącza przekierowanie, gdy sygnał zajęty na wprowadzony numer.

*#92702689# Pokazuje łączny czas połączeń

12345 Standardowy/Fabryczny kod zabezpieczenia.

wciśnięcie i przytrzymanie # pozwala Ci przełączać się pomiędzy wierszami

Nie odpowiadam za szkody wyrządzone przez wpisywanie powyższych kodów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.